نکات خرید سایبان چتری

نکاتی برای خرید سایبان چتری

وجود سایبان چتری در مغازه‌ها و رستوران‌ها بسیار رایج است و ممکن است شما نیز زیر سایه آن نشسته و از غذای لذیذ رستوران لذت برده باشید. سایبان چتری یکی از ضروریات مغازه ها و رزستوران های دارای فضای باز می باشد. به همین دلیل برای شما نکات خرید سایبان چتری را در این مقاله آورده ایم.

نکات مهم برای خرید سایبان چتری

در این پست برای شما از نکات مهم خرید سایبان چتری گفته ایم:

سایبان چتری را در کجا می خواهید نصب کنید؟

اگر قصد دارید سایبان چتری را در حیاط خانه یا پاسیو نصب کنید، باید توجه کنید که تعداد افرادی که معمولاً زیر آن نشسته و از آن استفاده می‌کنند را در نظر بگیرید. باید سایبانی با اندازه‌ای مناسب انتخاب کنید تا همه افراد در زیر سایبان چتری جا داشته باشند و بتوانند از آفتاب خارجی لذت ببرند.

یکی از نکات خرید سایبان چتری این است که اگر تعداد افرادی که زیر سایبان چتری می‌نشینند بین 2 تا 8 نفر است، باید یک سایبان چتری بزرگ انتخاب کنید تا افراد بتوانند در زیر آن قرار بگیرند.

اگر قصد نصب سایبان چتری در رستورانتان را دارید، همچنین باید به تعداد افرادی که زیر آن می‌نشینند توجه کنید. حتماً باید به این موضوع دقت کنید.

برای حیاط و پاسیو، بهتر است سایبان چتری با پایه‌های کناری را در نظر بگیرید. در این حالت، پایه‌ها در کنار چتر قرار می‌گیرند و هیچ میله‌ای در وسط وجود ندارد که در هنگام استفاده مزاحم شما شود و نتوانید طرف مقابل را که آن طرف میز نشسته است ببینید.

اگر سایبان چتری را برای روف گاردن خریداری می کنید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اگر از پارچه مرغوب استفاده نشود بعد از مدت بسیار کم رنگ پارچه از بین می رود و دچار پوسیدگی می شود.

سایبان چتری را متناسب با شرایط اقلیمی محل مورد نظرتان انتخاب کنید.

– یکی دیگر از نکات خرید سایبان چتری این است که اگر در منطقه‌ای با باد شدید زندگی می‌کنید، باید سایبان چتری ثابت را انتخاب کنید. در این صورت، باد نمی‌تواند چتر را تکان دهد. همچنین از محکم بودن چتر و پارچه آن و نصب صحیح آن توسط شرکت منتخبتان مطمئن شوید.

البته می‌توانید از سایبان چتری قابل حرکت هم استفاده کنید، اما در زمانی که باد شدید می‌وزد، باید توجه داشته باشید که احتمالاً نیاز به تثبیت و استحکام بیشتری داشته باشد. همچنین باید مطمئن شوید که سایبان چتری قابل حرکت دارای سیستم‌هایی مانند قفل بادکنکی یا مهره‌هایی برای تثبیت در زمان‌های بادی است.

– اگر در منطقه‌ای با باران زیاد زندگی می‌کنید، باید سایبان چتری با پایه فلزی را انتخاب کنید تا در هوای مرطوب دچار زنگزدگی نشود.

نحوه نصب سایبان چتری بسیار مهم است.

پس از انتخاب سایبان چتری، باید به نحوه نصب آن بپردازید. بهتر است نصب سایبان چتری را به یک شرکت مجرب و متخصص بسپارید. آنها می‌توانند به شما در انتخاب محل مناسب برای نصب، نحوه نصب و تنظیمات لازم کمک کنند.

سخن آخر

پیشنهاد ایران سایه بان به شما این است که بودجه خود را مشاوران ما اعلام کنید تا با توجه بودجه شما یک سایبان چتری مناسب برای شما تهیه کنند. در ضمن فراموش نکنید که هرچقدر بودجه بیشتری برای این کار در نظر بگیرید مطمئنا کیفیت بهتری هم تحویل خواهید گرفت که عمر یشتری دارد.

 

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.