ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سقف برقی پلی کربنات

سقف برقی پلی کربنات ، یکی از پرطرفدار ترین نوع های سقف برقی

 

شرکت ایران سایبان با یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان ، سقف برقی ، سازه های غشایی ، پارچه ای و … در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

مشاوره رایگان سفارش و خرید پرده برقی

برای انتخابی بهتر در خرید پارتیشن شیشه‌ای خود ، از مشاوره رایگان متخصصان

شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نکات خرید سقف برقی پنت هاوس

قبل از خرید سایبان به نکات قابل توجهی باید توجه شود که بررسی آن ها می پردازیم :

سقف برقی پنت هاوس و انواع آن

سقف برقی پلی کربنات چیست؟

سقف برقی پلی کربنات یکی از سازه‌های محبوبی است که به دلیل استفادۀ آسان و ظاهری زیبا این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده است. سقف این سازه همانطور که از اسمش پیداست از جنس ورق‌های پلی کربنات است که به دلیل شفاف بودن امکان دیدن منظره و دربافت نور طبیعی در طول روز را فراهم می‌کند.

کنترل از راه دور:

یکی از اصلی تربن ویژگی‌هایی که باعث شده سقف برقی پلی کربنات آمار نصب بالایی در مکان‌های مختلف داشته باشد باز بسته شدن آسان با استفاده از ریموت کنترل است. زمانی که به هوای تازه نیاز داشته باشید با فشردن یک دکمه سقف باز شده و هنگام بارندگی و طوفان در کوتاه ترین زمان بسته می‌شود.

سایبان چیست؟
کاربرد و مزایای استفاده از سایه‌بان

مزایا سقف برقی پلی کربنات

ورق پلی کربنات دارای ویژگی‌های منحصر به فرد زیاد نطیر وزن سبک، انعطاف زیاد، تنوع رنگ، عمر و دوام بالا است.

صرفه جویی در مصرف انرژی:

به دلیل شفاف بودن ورق‌های پلی کربنات نیاز به استفاده از لامپ تا انتهای روز ندارید. در روزهای سرد زمستانی از ورود هوای سرد به داخل و در تابستان مانع از خروج هوای می‌ود.

 

 

عدم شعله ور شدن در آتش سوزی:

ورق‌های پلی کربنات در آتش‌سوزی شعله‌ور نمی‌شوند ولی به شدت دودزا هستند. نوه خاصی از پلی کربنات به نام کروگیت خاصیت خود خاموش شوندگی دارند.

مقاوت بالا:

ورق پلی کربنات در مقایسه با شیشۀ معمولی در برابر ضربه ۱۲۰ برابر مقاومت دارد.

فیلتر اشعۀ UV خورشید:

پلی کربنات فیلتر اشعۀ فرابنفش بوده و حتی در صورت استفادۀ طولانی مدت زیر نورخورشید تغییر رنگ نمی‌دهد.

قیمت سقف برقی پلی کربنات

اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید و برای خرید سقف برقی پلی کربنات را انتخاب کرده‌اید حتما به دنبال با کیفیت‌ترین سازه و مناسب‌ترین قیمت هستید. باید بدانید که فاکتورهای زیادی از جمله متراژ، برند، جنس سازه و یراق آلات آن، نوع ریموت دار یا نوع دستی و… روی قیمت سقف برقی پلی کربنات تاثیرگذار است. علاوه بر این موارد بعضی از آن‌ها دارای امکانات بیشتر مانند تهویه، نور حبابی، دریچه باز شونده و طراحی خاص هستند که بالطبع قیمت آن را بیشتر می‌کند.

 

قیمت سایبان
مزایای سایبان

جنس سقف برقی پلی کربنات

جنس سقف پلی کربنات همانطور که از اسمش پیداست از ورق‌های پلی کربنات است. ورق پلی کربنات مانند شیشه شفاف است اما سبک‌تر و مستحکم تر از آن است و هنگام شکستن مانند شیشه خیلی خرد و آسیب زننده نمی‌شود. سقف پلی کربنات بسیار با دوام بوده وعایق صوتی نیز است.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که شفافیت این سقف باعث ضرر رساندن نور خورشید به پوست نمی‌شود؟ جنس پلی کربنات اشعۀ مضر خورشید را فیلتر می‌کند و یک روشنایی دلپذیر و بی ضرر برای شما فراهم می‌کند. این ورق‌‌ها بسیار اقتصادی و دارای رنگ‌های متنوعی هستند و تا شما بتوانید با استفاده از نور طبیعی روز یک نورپردازی خاص و جذاب برای محیط‌تان ایجاد کنید.

 

محل های مناسب برای نصب سقف برقی پلی کربنات

✔️ تراس، پاسیو و حیاط خلوت منازل مسکونی

✔️ رستوران‌های روف گاردن

✔️ مجتمع‌های تجاری

✔️ گلخانه

✔️ استخر

سوالات متداول پیش از خرید از ایران سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 

نحوه سفارش و خرید سقف برقی و مشاوره قیمت

برای سفارش سقف برقی مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما ممکن است در انتخاب سقف برقی مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سقف برقی مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره و کارشناسی محل نصب سقف برقی رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سقف برقی محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از آن ، مراحل ساخت سقف برقی سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سقف برقی شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

برخی از نمونه کارهای سقف برقی

توجه : به علت امکان سواستفاده از طرح‌های تولیدی اختصاصی ایران سایبان(که بارها مشاهده شده است)، از گذاشتن تصاویر نمونه‌کارهای بروز در سایت معذوریم؛ برای مشاهده نمونه کارها به راحتی می‌توانید با ما تماس بگیرید تا جدید‌ترین نمونه‌کارها را برای شما ارسال کنیم.

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
Rate this page

فرم استخدام ایران سایبان

1 ثبت نام
2 نوع همکاری
3 مشخصات فردی
4 آدرس
5 سابقه شغلی
6 علایق و توضیحات
  • 1- ثبت نام

  • بهترین زمان برای تماس با شما از طریق تلفن چه زمانی است؟