ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان فول باکس​

سایبان فول باکس در واقع یک نوع سایبان بازویی است که در زمان جمع شدن سایبان در یک باکس قرار می گیرد. تقریبا استفاده از سایبان به یک امر عادی در دنیای امروز بدل شده و تقریبا هر فروشگاه و یا مجتمع مسکونی از یکی از انواع سایبان استفاده می‌کنند. اسمی که در میان سایبان ها بیشتر به چشم میخورد سایبان فول باکس نام دارد. این نوع سایبان به دلیل ظاهری نوین و زیبا و کارایی مناسب جز بهترین و پر مخاطب ترین سایبان ها به حساب می‌آید.

قیمت سایبان بازویی دستی

سایبان فول باکس یا فول کاست چیست؟

این سایبان یک روکش ثانوی که به دیواره های خارجی یک ساختمان متصل می‌شود و از عبور مستقیم نور خورشید و ذرات به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند و با نام نوعی سایبان به نام سایبان فول کاست یا فول باکس شناخته می شود. 

سایبان فول باکس به دو دسته سایبان فول باکس دستی و سایبان برقی تقسیم می شود.

یکی از محبوب ترین و کارامد ترین انواع سایبان سایبان فول باکس است. علارقم این که این نوع از سایبان ها از پوشش اصلی یک سایبان ایجاد شده اند دارای دو نوع پوشش آلومینیوم بالا و پایین سازه هستند که یک عامل مثبت و مهم ثانویه در این نوع از سایبان های فول    کاست محسوب میشود تا سایبان را از خطرات احتمالی برف و باران بیشتر محافظت کند.

یکی از کاربردهای بسیار زیاد سایبان فول باکس به عنوان سایبان مغازه می باشد.

همچنین از این سایبان برای سقف پارکینگ و به عنوان سایبان حیاط هم می توانید استفاده کنید.

مشاوره رایگان خرید سایبان فول باکس

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

ویژگی‌های سایبان فول باکس

این نوع سایبان دو کاور آلومینیوم در بالا و پایین سازه دارد که از پوشش اصلی سایبان در مقابل خطرات احتمالی و برف و باران محافظت خواهد کرد. این نوع سایبان یکطرفه بوده و به دیوار یا پایه نصب می‌شود و برای منازل، رستوران‌ها و ویلا ها مناسب است.

  • جنس قسمت های آلمینیومی اسن سازه فابریک است.
  • تمامی قطعات استفاده شده از جنس دایکاست و اکستروژن است.
  • استفاده از زنجیر فوق العاده قوی برای استحکام بخشیدن به بازوهای برقی یا دستی سایت  سایبان.
  • بی صدا و نرم باز شدن سایبان.
  • رنگ سازه از نوع مرغوب ترین حالت پودری ( الکترواستاتیک ) می باشد یعنی پایداری و ضربه گیری و کاش لب پر شدن رنگ را پس مدتی خواهید دید.
  • قابلیت تنظیم زاویه سایبان به دلخواه شما.
  • استفاده از موتوری با توان بسیار بالا از نوع فرانسوی یا چینی که بستگی به انتخاب مشتریان دارد.
  • استفاده از پارچه های 100% اورجینال اسپانیایی ( مقاوم در برابر UV [ اشعه خورشید ] ، کاملا ضد آب و ضد انجماد با قابلیت چاپ )

مزایای سایبان فول کاور یا فول باکس

جنس تمامی سازه از آلومینیوم می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود تا سازه در مقابل هر خطری محفوظ باشد. 

یکی دیگر از مزایای این نوع سایبان نرم و بی صدا بودن آن است که باعث می‌شود هیچ آلودگی صوتی توسط این سایبان ایجاد نشود.

رنگ سازه این سایبان از مرغوب ترین حالت پودری الکترواستاتیک می‌باشد.

موتور سازه این نوع سایبان باکس عموما موتورهایی با توان بالای فرانسوی و یا چینی می‌باشد که همین موضوع کارکرد سایبان فول باکس را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مهمترین مزایای این سایبان می‌توان به قابلیت تنظیم دلخواه زاویه سایبان اشاره کرد که میتوان از در هر مکان و مناسب با نیاز از این نوع سایبان استفاده کرد.

اگر شما هم با خواندن این مقاله قصد خرید این نوع سایبان را داشتید می‌توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر  در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 ۰۹۱۲۱۰۲۸۸۱۵  

کارشناسان ما در انتخاب مناسب‌ترین نوع سایبان بر حسب بودجه مورد نظرتان شما را راهنمایی خواهند کرد.

سایبان فنری (سایبان بازویی)

عوامل موثر بر قیمت سایبان فول باکس

1 – یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان فول کاست اندازه آن است که اصولا در ایران سایبان با عرض 3 در 5 متر و حالت بازشو 3 در 2.5 در 2 می باشند. هرچقدر شما عرض بیشتری را سفارش دهید متریال بیشتری استفاده می شود و قیمت آن هم بالاتر می رود.

2 – ساخت سایبان برقی هزینه بالاتری نسبت به سایبان دستی دارد زیرا برای ساخت سایبان برقی فول باکس باید موتور، ریموت و ریسور هم استفاده می شود. راحتی سایبان برقی فول باکس باعث شده است تقاضا برای این نوع از سایبان فول کاست هم بیشتر باشد.

3 – متریال استفاده شده در سایبان فول کاور (فول باکس) یکی از دلایل تاثیرگذار دیگر بر قیمت سایبان فول باکس است. جنس آلومینیوم استفاده از در سازه این نوع سایبان کمی بر قیمت آن تاثیر می گذارد و آلومینیوم نسبت به اهن و فولاد قیمت بالاتری دارد. همچنین روکش سایبان فول کاور در قیمت آن تاثیر گذار است و استفاده از پارچه UVC مقاوم در برابر اشعه آفتاب و ضد آب و ضد انجماد بودن آن نیز بر روی قیمت سایبان فول باکس تاثیر می گذارد.

4 – چاپ تبلیغات بر روی سایبان فول باکس می توانید یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان فول باکس باشد.

نمونه کارهای سایبان فول باکس

نحوه سفارش و خرید سایبان فول باکس

برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان فول باکس

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان فول باکس، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان فول باکس هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 
4.5/5 - (2 امتیاز)