خرید سقف متحرک در رشت

خرید سقف متحرک در رشت و شهرهای گیلان

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر صنعت در حوزه معماری هستیم. به این شکل که اغلب برای حل هر مشکل یک راه حلی یافت می شد. یکی از مشکلاتی که اغلب صاحبین خانه های حیاط دار با آن روبه رو هستند، عدم وجود یک سقف برای حیاط است. راه حل این مشکل، استفاده از سقف های متحرک است که خرید آن می تواند مزیت های فراوانی برای شما داشته باشد. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا درباره خرید سقف متحرک در رشت و مزیت های این ابزار بیشتر صحبت کنیم.

سقف متحرک چیست؟

سقف های متحرک، سازه های مقاومی از جنس ورقه های نازک آهن هستند که با کمک میله های آهنی متعدد و مقاوم به یک دیگر و در نهایت در زمین متصل می شوند. جنس این سقف ها اغلب از جنس پلی کربنات شفاف یا غیر شفاف است.

این سازه ها نسبت به مدل های قدیمی سقف ها که از جنس آجر بودند، متفاوت می باشند. ظاهر آن ها جذابتر و بروزتر از آن چیزی که تصور می کنید هست. به همین دلیل هم باعث شده است تا در جهت زیباسازی و ظاهرسازی فضای سبز و حیاط ها بکار برود.

از آن جایی که این سقف ها را می توان باز یا بسته کرد، به آن ها سقف های متحرک گفته می شود. و نکته جالبتر اینجاست که سقف متحرک هم در مدل های برقی و هم در مدل های مکانیکی تولید می شوند.

چرا خرید سقف متحرک در رشت اهمیت دارد؟

لازم است بدانید که خرید سقف های متحرک در رشت و یا هر شهر دیگری، مزیت های فراوانی به همراه دارد. برای مثال یکی از این مزیت ها مختص به شهر رشت می شود. از آنجایی که شهرهای شمالی مانند رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، زیباکنار و…. همگی در خطه شمالی قرار دارند، بنابراین آب و هوای این شهرها نیز بارانی و بادخیز می باشد.

بارانی بودن هوا در اکثر مواقع می تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند. مثلا اگر پارکینگ شما سقف نداشته باشد، باران های شدید می توانند باعث آسیب به بدنه خودرو شوند. و یا بارش های شدید و بدموقع ممکن است از درزهای خانه وارد شوند و ساختمان را دچار آسیب کنند. در این زمان است که سقف های متحرک در برابر باران مقاومت می کنند و اجازه ورود را به داخل ساختمان نمی دهند.

در کنار مزیت های ایمنی که خرید سقف متحرک در رشت برای ساکنین این شهر دارد، آن ها می توانند باعث زیباتر و مدرنیته شدن محیط نیز باشند. طراحی آن ها به گونه ای شکل گرفته است که بتوانند فضای جذاب را ایجاد کنند.

جالب است بدانید که مقاومت سقف های متحرک تنها منوط به باران نیست. آن ها سازه های مقاومی هستند که می توانند در یک روز گرم و آفتابی شهر رشت، نسبت به نور آفتاب که شامل انواعی از اشعه های UV می باشد مقاومت نشان دهد.

می دانیم که زمانی اگر نور خورشید بسیار شدید باشد، ممکن است حتی باعث آتش سوزی و آفتاب سوختگی بدنه خودرو یا ساختمان و تجهیزات آن بشود. در همین راستا هم اغلب سقف های متحرک را به خصوص مدل های که قرار است در شهرهای گرم یا خیلی بارانی استفاده شوند را با مواد اولیه مرغوب و ایمنی تولید می کنند.

صرفه جویی در انرژی با خرید سقف متحرک در رشت

همه ما می دانیم که در روزهای گرم تابستانی، با تابش نور خورشید دمای محیط های بسته بیشتر می شود. زمانی که از سقف های متحرک استفاده می شود، آن ها این مکانیسم را دچار اختلال می کنند. یعنی دیگر نور اجازه ورود به محیط های بسته را ندارد.

چون سقف همانند یک مانع عمل می کند. با عدم تابش نور خورشید به محیط بسته، گرمای کمتری نیز ایجاد می شود و در نهایت از وسایل سرمایشی که انرژی زیادی مصرف می کنند، کمتر استفاده می شود.

خرید سقف متحرک در رشت با قیمت مناسب

همانطور که کیفیت سقف های متحرک موضوع مهمی می باشد، قیمت سقف متحرک هم پر اهمیت است. چون اغلب سقف های متحرک دارای ابعادی بزرگ می باشند، ممکن است زمان خرید مبالغ سنگینی را پرداخت کنید. بنابراین اگر قصد دارید تا خرید سقف متحرک در رشت یا شهرهای دیگر مانند لنگرود، زیباکنار، فریدون کنار و… را انجام دهید، شما می توانید از مشاوران ایران سایه بان شایسته برای خرید سقف متحرک کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.