سایبان چتری در رشت

سایبان چتری در رشت

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، سازه های تولید می شود تا آسایش و آرامش را برای افراد فراهم کند. یکی از این سازه ها، سایبان ها هستند. سایبان ها در ابعاد مختلف برای کاربردهای مختلف ساخته می شوند تا مانع از ورود بادو باران یا نور خورشید به محیط های داخلی بشود.

البته که این سازه ها کاربردهای دیگری نیز دارند، مانند این که آن ها را در وسط حیاط تعبیه می کنند تا افراد زیر سایه آن به استراحت بپردازند. نکته ی جالب این است که سازه های مانند سایبان ها، در هر شهری میزان تقاضای متفاوتی دارند. برای مثال یکی از بیشترین تقاضا برای آن ها، شهرهای گیلان می باشد. ما امروزه شاهد بیشترین خرید سایبان چتری در رشت هستیم.

چرا خرید سایبان چتری در رشت زیاد است؟

صنعت ویلاسازی و تفریح های فصلی، این روزها بسیار باب شده است. اکثر کسانی که اقدام به ویلاسازی می کنند، سعی می کنند تا با انجام اقداماتی، بهترین فضا را برای تفریح فراهم سازند. برای مثال آن ها با تعبیه کردن یک سایبان چتری در حیاط، فراهم می اورند تا در روزهای گرم و آفتابی تابستانی زیر این سایبان استراحت کنند و در روزهای بارانی، زیر این سایبان ها بنشینند و از باران لذت ببرند.

تمام تلاش مهندسان این است که یک فضای مطلوب برای استراحت شان ایجاد کنند. به همین دلیل است امروزه شاهد بیشترین خرید سایبان چتری در گیلان و رشت هستیم. علت اصلی آن، افزایش ویلاسازی و تفریحات مردم می باشد.

برای مشاهده نمونه کارهای سایبان چتری در رشت توسط مجموعه ایران سایبان شایسته کلیک کنید.

سایبان چتری چیست؟

سایبان های چتری، سازه های از جنس چادر و آلمینیوم هستند که با کمک پخش چادری، فضای را پوشش می دهند تا در برابر نور آفتاب یا باد و باران از آن محافظت کند. برخی از این سایبان ها به علت آلمینیوم بکار رفته در آن ها می تواند سنگین یا سبک باشند.

این سازه ها، دارای یک پایه بلند و محکم می باشند که در انتهای آن ها تکه ای آهن محکم قرار گرفته است تا آن را محکم نگه دارد. این سایبان ها در شکل های مختلف مانند مربع، چند ظلعی، مستطیل، دایره و… تولید می شوند که حتی می توانند اندازه های مختلفی نیز داشته باشند. مدل های متحرک و ثابت، از این سایبان ها موجود می باشند.

انواع مختلف سایبان چتری برای رشت

سایبان هی چتری از لحاظ عملکرد به دو دسته مکانیکی یا برقی تقسیم می شوند. که مدل برقی توسط یک موتور الکتریکی کار می کند و مدل های مکانیکی به واسطه ی یک اهرم در کنار سایبان. اما این مدل از سایبان ها، از لحاظ ظاهر مدل های مختلفی دارند که به شرح زیر می باشند؛

  • چتر پایه کنار

چتر پایه کنار، دارای پایه ای در بغل هستند که به آن ها سایبان های پایه بغل نیز گفته می شود. وجود یک پایه در بغل این سایبان، به شما کمک می کند تا محل دقیق قرارگیری ان را به راحتی و بدون جابجایی تنظیم کنید. پارچه این سازه ها از جنس نانو و ضد آب است و ابعاد آن براساس نیاز و سلیقه مشتری تعیین می شود. به علاوه تنوع رنگی در این مدل از سایبان ها نیز بسیار مشهود است.

  • سایبان چتری پایه وسط

سایبان های پایه وسط نیز عملکردی همانند سایبان های پایه بغل دارند اما با این تفاوت که چتر این سایبان به وناسطه یک نخ و قرقره که در وسط سازه قرار دارد، باز و بسته می شود. اغلب ابعاد این سازه 3 یا 4 متر است و  با کمک یک وزنه خیلی سنگین بتنی، درجی خود ثابت می شود.

  • سایبان چتری مربعی

از نام این سایبان ها مشخص می شود که به چه شکل هستند. آن ها در دو دو نوع پایه وسط و پایه بغل تولید می کنند که اغلب بدنه آن ها از جنس آلمینیوم می باشد. این مدل از سایبان ها متحرک هستند و برای محیط های مانند روف گاردن، تراس، حیاط های کوچک و… بکار می رود.

  • سایبان چتری

    گرد

طرح دایره ای شکل از ویژگی های شاخص این سایبان ها می باشد. آن ها را در ابعاد کوچک یا بزرگ، پایه بغل یا پایه وسط تولید می کنند. این سایبان ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، و برای خرید آن ها نیاز است تا به متراژ محیط توجه کنید.

خرید سایبان چتری در شهرهای گیلان

اگر مایل بودید یک روز بارانی را در ویلای خود در شهرهای گیلان بگذرانید، اما نگران هوای متغیر این شهر هستیدف نگران نباشید. راه حل شما این است که برای خرید سایبان چتری اقدام کنید. به این شکل ابتدا ابعاد و متراژ محیط را به خوبی اندازه گیری کنید، سپس مشخص کنید قصد دارید تا چه میزانی هزینه کنید و سپس در نهایت فروشگاهی معتبر را برای خرید سایبان چتری در گیلان انتخاب کنید.

حتماً در نظر داشته باشید که فروشگاه منتخب شما در گیلان، اصول و ضوابط فروش را رعایت می کند و محصولات مرغوبی را به شما ارائه می دهد. زیرا سایبان های چتری، از جمله ابزارهای می باشند که قرار است در محیط بیرون از خانه قرار بگیرند، در برابر باد و باران یا نور آفتاب مقاومت کند. اگر جنس مرغوبی نداشته باشند، نمی توانند مقاومت کافی داشته باشند و بعد از اندکی زمان دچار آسیب شده و شما در نهایت ناچار به تعویض این سازه ها خواهید شد.

 

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.