خرید سایبان در اصفهان

خرید انواع سایبان در اصفهان

حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در یک روز گرم تابستانی ساعاتی را در حیاط به تفریح بگذرانید اما به علت تابش شدید آفتاب از این اقدام پشیمان شوید. و یا این که از شدت تابش نور خورشید به داخل مغازه یا فروشگاه‌تان کلافه شده باشید. راهکار این معضل، تنها استفاده از سایبان می باشد. درواقع یکی از علت های که خرید سایبان در اصفهان زیاد می باشد، همین است که یک شهر با آب و هوای اکثراً آفتابی است.

خرید سایبان در اصفهان

شاید در ابتدا فکر کنید که سایبان تنها برای شهرهای بارانی مانند گبخش شمالی کشور مناسب باشد. درحالی که این تصور شما کاملاً غلط است. خرید سایبان در اصفهان به همان اندازه که خرید سایبان در مشهد یا بخش های شمالی کشور مفید واقع می شود، مفید است.

از آنجایی که اصفهان یک شهر آفتابی است، برای درامان ماندن از اشعه های آفتاب سایبان می تواند بسیار مهم باشد. به خصوص برای کسانی دارای شغل های هستند که در بخشی از روزآفتاب به داخل فروشگاهشان می تابد.

در زمانی که آفتاب شدت بیشتری دارد، می توان سایبان را باز کرد تا از ورود آفتاب جلوگیری کند. البته این کار زمانی ممکن می شود که زمان خرید سایبان در اصفهان، از مدل های اهرمی و متغیر استفاده کنید. این مدل ها به شما امکان می دهند تا در صورت نیاز یا عدم نیاز آن ها را باز و بسته کنید.

خرید انواع سایبان در اصفهان

بدیهی است که تمام افراد به یک مدل سایبان احتیاج ندارند‌. در برخی از موارد بهتر است که سایبان های به شکل چتری استفاده شود و برخی دیگر سایبان های بازویی مناسب تر هستند. کاربرد هر یک از این ها، بسته به نوع مصرفی است که وجود دارد. بهتر است قبل از خریدتان با مدل های مختلف سایبان ها آشنا شوید تا در زمان خرید براساس نیاز و اهداف تان اقدام کنید.

سایبان بازویی یا فنری اصفهان

این سایبان ها که با دو نام فنری و بازویی شناخته می شوند، به واسطه یک فنر و بازوی آهنی باز و بسته می شوند. قدرت نگهداری این مدل ها بسیار زیاد است و در دو نوع برقی و ثابت می توان آن ها را تهیه کرد. سایبان های بازویی اغلب به دیوارها متصل می شوند و برای فروشگاه ها، محل پارک خودرو، ورودی ساختمان ها و… بکار می روند. جنس پارچه آن ها کاملاً ضدآب و مقاوم است.

سایبان های کالسکه ای اصفهان

مدل های کالسکه از یکی از انواع بسیار زیبا برای سایبان ها هستند که می توان از آن ها برای ورودی فروشگاه ها و مغازه ها استفاده کرد. تنوع رنگ در مدل های کالسکه ای بسیار زیاد است و حتی می توان از آن ها برای نوعی از تبلیغات و چاپ برند و لگویتان بر روی آن ها استفاده کرد. جلوه زیبایی سایبان های کالسکه ای بیشتر از مدل های دیگر می باشد.

سایبان های مدل تاشو اصفهان

این مدل از سایبان ها این قابلیت را دارند که در جهات مختلف تا شوند. حتی می توان آن ها را به مسافرت برد چرا که وزنی سبک دارند  و کارآیی آسان. جنس پارچه آن ها ضد آب است و فضای گمی را اشغال می کنند.

سایبان چتری اصفهان

اگر بخواهیم پرطرفدارترین مدل های سایبان ها را معرفی کنیم، سایبان های چتری پی باشند. این سایبان ها در بسیاری از مکان ها چه عمومی و چه خصوصی بکار میروند. فضای بیرون ساختمان های اداری، رستوران ها و کافه ها، حیاط منازل و ویلاها و… همگی برای سایبان چتری مناسب می باشند.

سایبان های استخری اصفهان

سایبان هدی استخری در اطراف استخر قرار می گیرند با جنسی از پارچه های ضد آب و پایه های آلمینیومی. این مدل سایبان ها اغلب ثابت هستند و نمی توان آن ها را جابجا کرد. سایبان های استخری در مدل های بادبانی، پارکینگی، کشویی، چتری، پاویلیون تولید می شوند.

سایبان آکاردئونی اصفهان

برخی دیگر از مدل های سایبان ها هستند که به آن ها سایبان آکاردئونی نیز گفته می شود. در بخش زمینی این سایبان چرخی قرار می گیرد تا باز و بسته شدن را تسریع ببخشد. می توان آن ها را در مدل های برقی نیز که دارای موتور هستند سفارش داد. از سایبان آکاردئونی برای تالارها، هتل ها و یا پارکینگ های موقت می توان استفاده کرد.

مزیت استفاده از سایبان ها

حتماً پیش خودتان بگویید وقتی شهرما یک شهر آفتابی با آب و هوای معمولی است چرا باید از سایبان استفاده کنیم؟ باید بگوییم هر چند شهر اصفهان جزو شهرهای کم باران می باشد، اما شدت آفتاب در این شهر زیاد است و همین موضوع می تواند باعث آزار شما شود.

درواقع خرید سایبان در اصفهان مزیت های زیادی به همراه دارد و تنها محدود به پیشگیری از ورود نور آفتاب به محیط نمی شود. برای مثال؛

  • سایبان ها از ورود گرد و خاکی که بر اثر وزش باد ایجاد می شوند، جلوگیری می کند. حتی گاهی گرد و خاک ممکن است خودرو شما را کثیف کند. که سایبان همانن یک مانع بین خودرو شما و باد قرار می گیرد و تمام آلودگی ها را به خود جذب می کند. با کمک سایبان ها همواره می توانید شاهد تمیز بودن خودرو خود باشید.
  • همه ما می دانیم که نور خورشید دارای اشعه های مضر است که در صورت تابش مستقیم به بدن نی توانند برای سلامتی مضر باشند. با استفاده از سایبان ها، این تشعشعات امکان رسیدن به بدن را ندارند و سلامتی پوست همواره حفظ خواهد شد.
  • نور آفتاب یک نور بسیار قدرتمند است که می تواند بسیاری از وسایل و اشیا را تخریب کند. سایبان همانند یک مانع عمل می کند و اجازه آسیب رسیدن به وسایل را نمی دهد.
  • اگر سایبان بطور استراتژیک نصب شود، می تواند در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی کند. آن ها می توانند در زمستان و یا تابستان از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری کنند و مزیت های فراوانی از این نظر داشته باشند.
  • سایبان ها می توانند نمای ساختمان یا حتی فضای باز را زیباتر از چیزی که هست نشان دهند.
  • آن ها در شرایط آب و هوایی وخیم که باران شدید باشد، از ورود آب به داخل منزل جلوگیری می کنند و از این جهت می توانند از آسیب های احتمالی به ساختمان پیشگیری نمایند.
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.