ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سقف برقی پنت هاوس

سقف برقی پنت هاوس، یک سازه کاربردی برای پنت هاوس خانه شما

خرید با کیفیت بالا و گارانتی ۲ ساله با نازل ترین قیمت به همراه تحویل فوری

 

شرکت ایران سایبان با یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان ، سقف برقی ، سازه های غشایی ، پارچه ای و … در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

مشاوره رایگان سفارش و خرید پرده برقی

برای انتخابی بهتر در خرید پارتیشن شیشه‌ای خود ، از مشاوره رایگان متخصصان

شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

نکات خرید سقف برقی پنت هاوس

قبل از خرید سایبان به نکات قابل توجهی باید توجه شود که بررسی آن ها می پردازیم :

سقف برقی پنت هاوس و انواع آن

سقف برقی پنت هاوس چیست؟

سقف برقی پنت هاوس یکی از سازه ‌های لاکچری و مدرن است که برای بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه به دلیل محبوبیت پنت هاوس ها ، خانه های زیادی با پنت هاوس ساخته می شوند اما برای داشتن فضای هصوصی خود ، نیاز به سقف برقی پنت هاوس خواهیم داشت. این نوع سقف برقی در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با این سازه‌های کارآمد و زیبا آشنا کنیم.

 
سایبان چیست؟
کاربرد و مزایای استفاده از سایه‌بان

مزایا سقف برقی پنت هاوس

استفاده از سقف های متحرک پنت هاوس دارای مزیت ها و کاربردهای خاص خود می باشد که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا خواهیم ساخت.

✔️ اگر از کمبود جا یا فضا در رستوران های، منزل و یا مکان های دیگر رنج می برید می توانید از سقف های برقی به عنوان یک فضای کاملا مجزا استفاده کنید.

✔️ ار ویژگی های منحصر به فرد سقف های برقی این است که قابلیت نصب شیشه یا شید بر روی آن ها وجود دارد، در نتیجه شما می توانید از آن ها به عنوان اتاق نیز استفاده کنید.

✔️ پارچه سقف از مقاومت بالایی در برابر آب و آتش برخوردار است به همین دلیل می توانید از آن ها در هر مکانی استفاده کنید.

✔️ بر روی این سقف می توانید حسگرهایی را جهت اتوماتیک کردن آن ها نصب کنید.

✔️ از دیگر مزیت های سقف متحرک پنت هاوس این است که فضای بیشتر را در اختیار شما قرار خواهند داد.

✔️ سقف متحرک در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم و با دوام است.

✔️ در سازه های آن می توان از آلومینیوم مقاوم استفاده کرد.

✔️ در هر رنگ و متراژی شما می توانید آن را خریداری کنید.

✔️ با استفاده از ریموت کنترل می توانید آن را کنترل کنید.

✔️ سقف برقی پنت هاوس کاملا بی صدا است و یک فضای آرام را برای شما به همراه می آورد.

✔️ در صورتی که سقف باز باشد، دارای سیستم زهکشی برای هدایت جریان آب را در زمان بارندگی دارد.

✔️ قابلیت نورپردازی کامل سقف برقی وجود دارد. از آنجایی که از این نوع سقف برای مکان های باز استفاده می کنند تا یک فضای مجزا را ایجاد نمایند، برای اینکه بتوان در شب نیز از آن فضا استفاده کرد می توان آن را نورپردازی کرد. این قابلیت سقف برقی است که آن را نسبت به سایر رقبای خود متمایز ساخته است.

قیمت سقف برقی پنت هاوس

قیمت سقف برقی پنت هاوس  به عوامل متعددی بستگی داشته و نمیتوان قیمت دقیقی ارائه داد. برای دریافت قیمت دقیق ، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط قرار بگیرید.

همچنین می توانید قیمت تقریبی سقف برقی پنت هاوس مد نظر خود را به صورت آنلاین محاسبه کنید.

قیمت سایبان
مزایای سایبان

اجزا سقف برقی پنت هاوس

سقف ‌های متحرک برقی دارای اجزای مختلفی هستند که هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارند. این اجزا شامل موارد زیر هستند.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که اجزای تشکیل دهنده سقف برقی پنت هاوس چه چیزهایی را شامل می شود و به چه صورتی کار می کنند؟ اجزای تشکیل دهنده این سقف ها شامل، سازه پارچه متحرک، موتور حرکت دهنده سقف، ریل های جهت حرکت سقف برای باز یا بسته شدن آن، سیستم فرمان حرکت یا توقف، سیستم نور پردازی و روشنایی، ستون های سازه می باشد. نحوه کار سقف پنت هاوس یا متحرک به این صورت است که خود سقف دارای یک چارچوب ثابت است که به وسیله آن سقف به صورت دستی یا اتوماتیک به وسیله یک موتور جمع و یا باز می شود.

انواع سقف برقی پنت هاوس

همانطور که اشاره کردیم، سقف برقی پنت هاوس در انواع مختلفی ساخته می‌شود. این تنوع در سایز، طرح، متریال و رنگ سقف برقی می‌تواند اتفاق بیفتد. قسمت پوسته سقف را از جنس‌های مختلف می‌سازند که به چهار نوع تقسیم می‌شود.

۱) سقف پنت هاوس پارچه‌ای

یکی از پرکاربردترین متریال برای سقف برقی پنت هاوس ، جنس پارچه‌ای آن است. این نوع پوشش در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، حیاط خلوت‌ها و بسیاری از مکان‌های تجاری از این نوع سقف متحرک استفاده می‌کنند. این نوع پارچه‌ها ضدآب و ضد‌اشتعال هستند و در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارند. شما می‌توانید به راحتی برای پنت هاوس و حیاط خلوت منزل و محل کار خود این نوع سقف را تهیه نمایید. سبک بودن و اجرای آسان از ویژگی‌های بارز آنها به شمار می‌رود.

۲) سقف برقی پنت هاوس فلزی

یکی دیگر از پوشش‌های سقف پنت هاوس متحرک ، پوشش فلزی است. این پوسته یکی از بادوام‌ترین پوشش‌ها محسوب می‌شود. سقف اتومات پنت هاوس فلزی در مکان‌هایی که نیاز به نور خورشید و دید به فضای محیط احساس نمی‌شود، مناسب است. البته باید گفت که می‌توانید در صورت لزوم سقف را جمع کرده و از نور خورشید و فضای بیرون لذت ببرید.

۳) سقف پنت هاوس اتوماتیک پلی کربنات

این نوع سقف برقی برای پوشش بسیاری از استخرهای روباز استفاده می‌شود. سقف پاسیو پلی کربنات از سری سقف‌های ترموپلاستیک است. این نوع سقف با دوام و مقرون به صرفه و استفاده از آن راحت و آسان است. ورق‌های پلی کربنات در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاوم بوده و از وزن کمتری نسبت به سقف فلزی برخوردار است. سقف برقی پنت هاوس پلی کربنات در مقابل رطوبت و حرارت نیز مقاوم بوده و دارای شفافیت بسیاری می‌باشد.

سیستم سقف پنت هاوس پلی کربنات از نوع سیستم‎‌های سقف شفاف است که بر روی چارچوب آلومینیوم و فولاد ساخته می‌شوند. پلی کربنات روشنایی محیط را کم نمی‌کند و همینطور عایق صداست. ورق‌های پلی کربنات به سبب تنوع در رنگ و اندازه، کاربرد بسیاری در صنعت ساختمان‌سازی دارند. از سقف اتوماتیک پلی کربنات برای مکان‌هایی مانند استخرها، رستوران‌ها، پنت هاوس و منازل استفاده می‌شود.

۴) سقف اتومات پنت هاوس شیشه‌ای

این نوع پوشش برای سقف متحرک پنت هاوس از جذابیت بالایی برخوردار است. علاوه بر زیبایی و داشتن دید به محیط خارج، محیط را از گرد و غبار و بارندگی مصون می‌دارد. سقف متحرک شیشه‌ای از نوع پلی کربنات آن سنگین‌تر است ولی این امر سبب نمی‌شود که اجرای سقف دچار اختلال گردد. شما به راحتی می‌توانید برای پنت هاوس منزل خود سقف برقی شیشه‌ای نصب کنید و از مزایای آن استفاده نمایید.

سقف پنت هاوس اتومات شیشه‌ای دارای امنیت بالایی است و در معماری مدرن و ساختمان‌های لوکس به کار برده می‌شود. سقف جمع شونده شیشه‌ای عایق هوا و رطوبت می‌باشد و امکان استفاده از آن در تمام اقلیم‌ها وجود دارد. سقف شیشه‌ای به علت عدم حذف نور طبیعی ساختمان، در استفاده بهینه از مصرف انرژی نقش موثری دارد.

سوالات متداول پیش از خرید از ایران سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 

نحوه سفارش و خرید سقف برقی و مشاوره قیمت

برای سفارش سقف برقی مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما ممکن است در انتخاب سقف برقی مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سقف برقی مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره و کارشناسی محل نصب سقف برقی رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سقف برقی محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از آن ، مراحل ساخت سقف برقی سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سقف برقی شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

برخی از نمونه کارهای سقف برقی

توجه : به علت امکان سواستفاده از طرح‌های تولیدی اختصاصی ایران سایبان(که بارها مشاهده شده است)، از گذاشتن تصاویر نمونه‌کارهای بروز در سایت معذوریم؛ برای مشاهده نمونه کارها به راحتی می‌توانید با ما تماس بگیرید تا جدید‌ترین نمونه‌کارها را برای شما ارسال کنیم.

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
Rate this page