ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

انواع سقف متحرک استخر – کاور و پوشش استخر ( لیست قیمت )

سقف متحرک استخر یا پوشش متحرک استخر

سقف متحرک استخر، پوشش متحرک استخر، سقف جمع شونده یا سقف برقی استخر همانطور که از اسمش مشخص است، دارای سیستم باز و بسته اتوماتیک به وسیله موتور و یا به صورت دستی و مکانیکی است. با این وسیله می توان در روزهایی از سال که وضعیت آب و هوایی مناسب است از زیبایی محیط استخر استفاده کرد. 

سقف یا پوشش متحرک استخر چیست؟

این گونه از سقف متحرک و برقی استخر به عنوان نوعی عایق برای روز های سرد و گرم سال به کار می رود. همچنین از ورود حشرات و گرد و غبار و در نهایت کثیف شدن استخر جلوگیری می کند. ** توجه داشته باشید که روکش استخر با سقف متحرک متفاوت است.

 

فواید استفاده از سقف متحرک برای استخر

  • وزن متعادل و سبک سازه به پایداری و ماندگاری آن در بلند مدت کمک میکند.
  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عایق بسیار عالی در برابر آب ناشی از برف و باران.
  • نصب، تعمیر و نگهداری آسان سازه که عمر مفید آن را افزایش می دهد.
  • از نظر بصری طراحی و ساخت سقف متحرک استخری میتواند به زیبایی نمای فضا کمک بسزایی نماید.
  • پوشش های متحرک استخر علاوه بر ظاهری زیبا و مقرون به صرفه بودن دارای عمر مفید بالایی نیز هستند.

انواع سقف متحرک استخر روباز

1. سقف متحرک استخر شیشه ای

این سقف توان بالایی در برابر برف و باران دارد و امنیت بالایی در برابر ضربه و شکستگی دارد. جنس شیشه ای آن مات و شفاف تولید می شود. 

سقف متحرک شیشه ای استخر

جنس پلی کربنات شفاف است و زمانی به کار می رود، که دید افراد دیگر برای شما اهمیت نداشته باشد. 

پوشش متحرک پلی کربنات استخر

3. سقف متحرک فلزی استخر

به خاطر جنس فلزی یا آلومینیومی مورد مناسبی برای چهار چوب و ستون ها می باشند و یک عایق حرارتی عالی برای سرما و گرما می باشد.

 

سقف متحرک فلزی استخر

4. سقف متحرک پارچه ای استخر

سقف متحرک پارچه ای برای استخر روباز تنها برای جلوگیری از نور آفتاب و ایجاد سایه کاربرد دارد. از جنس نانو، پارچه پی وی س یا تفلون هستند.

 

سقف متحرک پارچه ای استخر روباز

نکاتی که در اجرای سقف و پوشش متحرک استخر باید بدانید.

در ده های اخیر که اکثر خانه ها ویلایی بودند، داشتن یک استخر روباز در مکان های گرمسیری و یا فصول گرم سال یک مزیت محسوب می شد. اما در حال حاضر به دلیل ساخت و ساز های بسیار و وجود آسمان خراش ها و آپارتمان های چند طبقه، ساخت و نگهداری از استخر های رو باز با کمی مشکل همراه است، اما جای نگرانی نیست ایران سایبان با حل این مشکل در کنار شماست.

 جهت اجرای سقف متحرک و سقف برقی استخر ،متخصصان ما پس از طراحی سازه های دو طرف در عرض استخر با استفاده از ستون های فلزی با فاصله های متغیر شروع به اتصال اسکلت روی فندانسیون می کنند. در این اتصال ستون ها به موازات یکدیگر و رو به روی هم قرار می گیرند. تا ریل هایی که نقش بازو بسته شدن را دارند، در مسیر یکدیگر قرار بگیرند. 

البته سقف استخر شما می تواند از نوع ثابت نیز باشد. غلطک ها و تسمه تایم ها نقش اساسی در بازو بسته کردن سازه را بر عهده دارند، پس از نصب و اجرای سقف متحرک استخر با استفاده از ریموت کنترل میتوان اقدام به بازو بسته کردن سازه کرد.

پوشش های زیادی برای استخر وجود دارد از جمله روکش استخر، سایبان استخر، سقف متحرک استخر و یا سایبان برقی استخر ولی ما باید بدانیم کدام یک نیازهای ما را تامین می کند. برای مثال تفاوت روکش استخر با سایبان استخر از نظر کاربردی است و میتوان گفت هردو نیاز است ولی شما با سفارش سقف متحرك استخر نیاز به سایبان و روکش استخر ندارید در وواقع هردو نیاز شما را تامین می کند.

مشاوره قیمت و خرید سایه بان

جهت خرید و مشاوره قیمت می توانید با کارشناسان ایران سایبان با شماره های 09121028815 و یا 02122871810 تماس حاصل نمایید.

 

ارتباط در شبکه های اجتماعی با ایران سایبان

مدل های مختلف سقف متحرک استخر

سقف ریلی استخر

سقف ریلی استخر

در مدل های سقف ریلی استخر از شیشه های ثابت و تاشو برای سقف استخر استفاده میشود. در این مدل های کل سازه استخر بر روی ریل ها قرار می گیرد و با استفاده از شیشه های ثابت و دوجداره تاشو می توان منظره بیرون استخر را دید. سقف های ریلی صدای کمتری ایجاد می کنند، در نتیجه روانتر و آسان تر باز و بسته می شوند.

سقف متحرک شش ضلعی استخر

سقف متحرک شش ضلعی استخر

سقف متحرک های شش ضلعی با پوشش های متحرک شش ضلعی از جنس پروفیل آلومینیومی یا آهنی تولید و طراحی می شوند. این سقف ها تحمل وزش باد های شدید با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت و به ازای هر متر مربع ۱۰۰ کیلوگرم برف را تحمل می کنند.

از جنس پوشش های پلی کربنات یا شیشه ای و برای دهانه هایی با قطر ۶ متر و بیشتر تولید می شوند.

سقف متحرک استخر هلالی

سقف متحرک استخر هلالی

این مدل با کره های سقف های استخر های کروی دارای موتور های متحرک بوده و فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و نسبت به مدل های دیگر که معمولی هستند زیبایی بیشتری دارند.

اندازه طول این سقف ها بین ۲ الی ۶ متر می باشد و اندازه دهانه از ۱ تا ۵ متر است تا حالت کروی خود را حفظ کند.

سقف متحرک استخر باغ

سقف متحرک استخر باغ و ویلا

با توجه به موقعیت و سطح پوششی که دارند ارزیابی می شوند و بر اساس سطح ابعاد و نوع پوشش دسته بندی می شود.

جنس پوشش سطح آنها از نوع پلی کربنات دو جداره است و آب بند های مخصوص خود را دارد تا در فصل های مختلف سال عایق مناسبی باشد، شیشه های استفاده شده در سقف های استخر باغ معمولا از نوع سکوریت و نشکن هستند.

مشاوره رایگان خرید سقف متحرک و سقف برقی استخر

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

لیست قیمت سقف متحرک استخر سرپوشیده و روباز

قیمت سقف متحرک و سقف برقی استخر یا قیمت سقف ریلی استخر با توجه به مواد و متریال سازه، سقف ها و شیشه ها در نظر گرفته می شود.

سقف استخر ارزان و گران با توجه به مواردی که در ادامه بحث می شود تعیین می گردند.

در صورتی که شیشه ها با سقف ترکیب شده باشند و دارای ریل یا تاشو باشند حتما روی قیمت تاثیرگذار خواهد بود. از سوی دیگر قیمت سقف پلی کربنات استخری هم بستگی به پلی کربنات های استفاده شده در سقف استخر دارد. 

همچنین نوع برقی یا دستی بودن این سقف می تواند بر قیمت آن تاثیر گذار باشد. شما می توانید با کارشناسان ایران سایبان در تهران و کرج تماس گرفته و با توجه به متراز استخر و نیازهایی که دارید درخواست هزینه سقف متحرک استخر را بدهید و در اسرع وقت بعد از محاسبه قیمت به شما اطلاع رسانی می شود.

پروژه های سقف متحرک استخر در ایران سایبان

برخی از نمونه کارهای پوشش متحرک استخر

نحوه سفارش و خرید انواع سقف متحرک استخری

برای سفارش سقف متحرک و سقف برقی استخر مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سقف برقی استخر مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سقف متحرک به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سقف متحرک استخر سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

سوالات متداول پیش از خرید سقف متحرک و سقف برقی استخر

برخی از مدل های سقف متحرک استخر دارای هندل های دستی هستند که به واسطه هندل ها سقف باز و بسته می شود، این مدل به نسبت مدل های برقی ارزانتر هستند اما نیاز به حضور شخصی است تا روش کار با هندل های دستی را بلد باشد اما در مدل های برقی دیگر نیاز به هیچ فشار و زحمتی نبوده و از ریموت کنترل و یا از کلید مخصوص استفاده می شود و به محض زدن سقف باز و بسته می شود و یکی از بهترین و جدیدترین مواردی است که با تقاضای زیادی همراه بوده است.

با توجه به متغیر بودن سقف های متحرک  و محل قرار گیری و مواد مورد استفاده در ساخت این نوع سقف های متحرکی و برقی، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۶ الی ۳۰ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم. تیم ایران سایبان در کنار شماست .

سقف متحرک یک نوع از سازه های پیش ساخته میباشد که جنس مواد اولیه سازنده آن از آلمینیوم میباشد  و با شیشه ها یا ورق های پلی کربنات پوشش داده شده است .

برای استخر هایی که از نوع رو باز آن هستند بر خلاف مدل های سر پوشیده نیاز داریم تا از فضایی در محیط وجود داشته باشد تا از ریل هایی از جنس گالوانیزه استفاده کنیم و آن ها را روی هم سوار کنیم.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.متخصصان ما در این زمینه آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

فرم استخدام ایران سایبان

1 ثبت نام
2 نوع همکاری
3 مشخصات فردی
4 آدرس
5 سابقه شغلی
6 علایق و توضیحات
  • 1- ثبت نام

  • بهترین زمان برای تماس با شما از طریق تلفن چه زمانی است؟