ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان خفاشی ماشین

سایبان خفاشی ماشین

سایبان خفاشی ماشین چیست و چند نوع از آن وجود دارد؟ استفاده از این وسیله چه مزایای دارد؟ قیمت سایبان خفاشی و خرید و فروش این سایبان به چه صورت است؟

این‌ها همه مواردی است که در این مقاله از ایران سایبان به آنها پاسخ خواهیم گفت تا شما پیش از خرید سایبان خودرو مناسب، با با این نوع از سایبان نیز آشنایی کاملی داشته باشید.

پیشگیری از آسیب به خودرو با انواع سایبان همراه

تقریبا می‌توان گفت که ماشین ها یکی از با ارزش ترین دارایی‌های افراد و خانواده ها هستند که نقش بسیار ویژه‌ای در ایجاد آسایش و رفاه ایفا می‌کند.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، امروزه خرید، تعویض یا تعمیر ماشین ها می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی داشته باشد از این رو مراقبت و محافظت از آن به یکی از دغدغه‌های اصلی مردم تبدیل شده است و برای این کار سعی می‌کنند با هر وسیله‌ای از خودروی خود در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت کنند.

از مهم ترین عواملی که می‌تواند به ماشین ها آسیب وارد کند می‌توان به نور آفتاب، آب و ریزش اشیا فیزیکی اشاره کرد. قرار گرفتن ماشین زیر نور آفتاب به مدت طولانی می‌تواند باعث آسیب دیدن بدنه ماشین، تغییر رنگ آن و حتی آسیب دیدن داخل آن شود و نفوذ آب نیز می‌تواند باعث زنگ زدن نقاط مختلف ماشین شود.

با توجه به این شرایط مردم سعی می‌کنند از ماشین خود در برابر این شرایط محافظت کنند و برای این کار از انواع سایبان‌های همراه خودرو و سایبان پارکینگ استفاده می‌کنند.

در ادامه مطلب به ارائه توضیحات کاملی در مورد سایبان خفاشی ماشین پرداخته می‌شود.

سایبان خفاشی ماشین چیست؟

همانطور که گفته شد از سایبان برای محافظت ماشین استفاده می‌شود اما در اماکنی که امکان استفاده از پارکینگ یا سایبان‌های ثابت وجود ندارد لازم است که از سایبان‌های همراه خودرو استفاده شود.

به صورت کلی سایبان به وسیله‌ای گفته می‌شود که می‌تواند از افراد یا لوازم مختلف در برابر عوامل خارجی و صدمات احتمالی مراقبت کند.

سایبان خفاشی ماشین هم یکی از انواع مختلف سایبان‌های همراه ماشین است که استفاده از آن محدود به زمان و منطقه جغرافیایی خاصی نیست و هر زمان که لازم باشد می‌توان از آن بهره برد و قابلیت حمل و نقل دارد.

سایبان آفرودی , سایبان خفاشی , خرید سایبان خفاشی

انواع سایبان‌های همراه خودرو

در گذشته به علت کمبود فناوری‌های لازم و محدودیت در مواد اولیه سایبان ها به شکل کاملا ساده‌ای و با استفاده از چوب و پارچه تولید می‌شدند اما امروزه با پیشرفت علوم مختلف، سایبان ها در مدل ها و طرح ها و با استفاده از اجناس مختلف تولید و عرضه می‌شوند. از جمله پر استفاده ترین سایبان‌های همراه ماشین می‌توان به سایبان‌های چتری، چادری و متحرک اشاره کرد.

نوع دیگری از سایبان‌های همراه خودرو هستند که می‌توان علاوه بر ماشین برای اهداف دیگری از آن استفاده کرد.

سایبان خفاشی ماشین یکی دیگر از پرطرفدارترین سایبان‌های ماشین است که در مدل‌های مختلف و با استفاده مواد مختلفی مانند پارچه، پلاستیک، فایبرگلاس و فلزات ساخته می‌شوند.

مزایای استفاده از سایبان خفاشی ماشین

همانطور که گفته شد سایبان خفاشی ماشین که یک مدل از سایبان‌های همراه خودرو به شمار می‌رود که برای انواع خودرهای سدان و شاسی بلند می‌توان از آن استفاده کرد.

استفاده از سایبان خفاشی می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • این سایبان می‌تواند از ماشین‌های عادی و شاسی بلند و حتی سایر لوازم دیگر در برابر عوامل خارجی مانند نور آفتاب، باران، برف، باد، حیوانات و… مراقبت کند
  • باز و بسته کردن سایبان بسیار راحت است و نصب آن می‌تواند به سادگی و توسط یک نفر انجام شود
  • نصب و استفاده از این سایبان بر روی باربند تمام ماشین‌های سواری سدان و کراس اوور به راحتی صورت می‌گیرد
  • به دلیل استفاده از موادی مانند پارچه‌های ضد آب و مقاوم در برابر نور و همچنین فریم و قالب‌هایی از جنس فلزات محکم از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار است در عین اینکه وزن کمی نیز دارد.
  • سایبان خفاشی ماشین برای سفرهای طبیعت گردی و گردش در مناطق مختلف جغرافیایی مناسب است
  • نصب این سایبا نیازی به برشکاری و سوراخ کاری ندارد و در کمتری زمان ممکن انچام پذیر است.
  • سایبان خفاشی ماشین در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد که می‌توان برای انواع ماشین‌های مختلف از ان استفاده کرد

سایبان آفرودی , سایبان خفاشی , خرید سایبان خفاشی

قیمت سایبان خفاشی ماشین

همانطور که گفته شد بر خلاف گذشته سایبان ها در انواع مدل ها و طرح‌های مختلف و با استفاده از مواد سازنده متنوع ساخته می‌شوند و همین تنوع و تعدد باعث می‌شود که نتوان برای سایبان ماشین خفاشی قیمت مشخصی عنوان کرد.

قیمت سایبان خفاشی بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند نوع پارچه  سایبان، نوع مواد سازنده فریم و قاب اصلی، برند و کشور سازنده سایبان ماشین، گارانتی محصول، وزن و ابعاد آن، کیفیت و میزان مقاومت آن در برابر آب، نور و …، تعداد سایبان، میزان زاویه باز شدن، مساحت تحت پوشش، امکانات سایبان (تعدادی از سایبان‌های ماشین دارای امکاناتی مانند اتاقک مخصوص و… هستند) و … متغیر خواهد بود.

3.9/5 - (7 امتیاز)

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.