ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

پارکینگ پیش ساخته

پارکینگ پیش ساخته

امروزه با توجه به عواملی چون امنیت، در امان ماندن از باران و برف، فضولات پرندگان و … افراد ترجیح می‌دهند اتومبیل‌شان را در پارکینگ قرار دهند اما خیلی از ساختمان‌ها پارکینگ ندارند.

سایبان ماشین یکی از سایبان‌هایی است که در بازار تنوع زیادی دارد علاوه بر استفاده از سایبان برقی می‌توان با مسقف کردن بخشی از حیاط می‌توان آن را به یک پارکینگ پیش ساخته جمع و جور تبدیل کرد.

ساخت سایبان پارکینگی ثابت 3 مرحله دارد:

  1. ساختن سازۀ سایبان
  2. انتخاب پوشش سقف
  3. نصب و اتصال پوشش سقف روی سازه

با توجه به اینکه سایبان پارکینگ دائما در معرض نور آفتاب، برف و باران قرار دارد باید در انتخاب جنس سازه و سقف دقتی بیشتری کرد تا از پوسیدگی آن در مدت زمان کوتاه جلوگیری شود.

سازۀ پارکینگ پیش ساخته:

سازۀ پارکینگ های پیش ساخته معمولا از آلومینیوم، آلوموود و فولاد ساخته می‌شوند.

آلوموود:

محصولی از خانوادۀ آلومینیوم است که تمام خواص آلومینیوم اما از لحاظ ظاهری که مانند چوب است. از جمله مزایای آلوموود مستحکم بودن آن مانند سایر فلزات، طول عمر بالایی و تنوع رنگ است.

فولاد:

جزو پرطرفدارترین فلز در ساخت پارکینگ پیش ساخته است. ستون‌های فولادی بسیار مستحکم هستند و مناسب هر آب و هوایی است اما در مناطق مرطوب باید سطح آن را با ضد زنگ کامل پوشش دهید. طول عمر بالا در بعضی از مدل ها تا ۲۰ سال ویژگی برتر این سازۀ پیش ساخته است.

آلومینیوم:

آلومینیوم با وجود سبک وزن بودن، استحکام بالایی دارد و می‌تواند وزن زیادی را روی خود تحمل کند. آلومینیوم ضخامت های مختلفی دارد و در کل سازه می توان از برش‌های مختلفی استفاده کرد.

سقف پارکینگ پیش ساخته:

برای پوشش سقف پارکینگ استفاده بهترین گزینه پلی کربنات است.

سقف پارکینگ پلی کربنات

ویژگی اصلی پلی کربنات به دلیل داشتن لایه UV است که باعث مقاوم بودن آن در برابر اشعه ماورا بنفش می‌شود و به همین دلیل به سختی دچار ترکی خوردگی و فرسایش می‌شود. ورقه‌های پلی کربنات دارای تنوع رنگ نیز است.

مزایای پارکینگ ثابت:

  1. یک سایبان پارکینگی ثابت هزینۀ کمتری نسب به باز سازی و ساخت یک پارکینگ کامل را دارد.
  2. سقف پلی کربنات از ورود گرما به داخل خودرو جلوگیری می کند و فضای مطبوع‌تری را ایجاد می‌کند.
  3. فضای کمی در عوض تمیز نگه داشتن خودروی شما اشغال می‌کند.

کاربرد سایبان پارکینگی ثابت

  1. سایبان پارکینگ منازل شخصی و ساختمان‌های بدون پارکینگ
  2. پارکینگ‌های عمومی بدون سقف
  3. سایبان گاراژ برای ماشین های سنگین
  4. سایبان خودروهای امدادی مانند ماشین های آتشنشانی و آمبولانس
سایبان ثابت پارکینگ عمومی

سایبان آتشنشانی

قیمت پارکینگ پیش ساخته:

محدودۀ قیمت سایبان پارکینگی ثابت به انتخاب شما بستگی دارد.سقف می‌تواند فولادی، آلومینیومی یا پلی کربنات باشد و جنس سازه هم متفاوت است. هر یک از این انتخاب‌ها در قیمت سقف مؤثر خواهد بود.

نکتۀ نصب:

برای داشتن سایبان مستحکم تر باید از پایه های فلزی فرو رفته در زمین استفاده کنید و سازۀ سایبان را به دیوار وصل کنید. برای نصب سایبان پارکینگی بهتر است از نصاب‌های حرفه‌ای کمک بگیرید.

برای اینکه بتوانید بهترین سایبان پارگینگ را انتخاب کنید می‌توانید از کارشناسان ما برای انتخاب مناسب‌تر کمک بگیرید. برای این کار کافیست با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید. ایران سایبان مفتخر است که بهترین سایبان ها را برای شما بسازد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.