ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان غرفه نمایشگاهی

با توجه به برگزاری تعداد بسیار زیاد نمایشگاه‌ها در کشور، به خصوص در تهران مشکلاتی مانند کمبود فضا متوجه برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها خواهد بود. اما خب فضای باز باعث بروز برخی محدودیت‌ها خواهد شد عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش برف و باران از این دست مشکلات هستند.

سایبان غرفه نمایشگاهی در کشورهای عربی به دلیل شدت تابش نور آفتاب بسیار پرکاربرد و مرسوم است. این سایبان‌ها با استفاده از سازه‌های چادری و کششی هم نما و ظاهر زیبا و به‌روزی دارند و هم امکان چاپ لوگو و تصاویر دلخواه روی آن‌ها وجود دارد.

خرید سایبان از برترین برند

مشاوره رایگان خرید سایبان

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

استفاده از سازه های کششی در سایبان غرفه نمایشگاهی

استفاده از سازه‌های کششی این مزیت را دارد که به دلیل وزن سبک پارچه‌های استفاده شده و استفاده کمتر از قطعات فلزی نیازی به اجرای پی نداشته باشد و همین موضوع سبب می‌شود که نصب و برپایی این سایبان‌ها سریع باشند و مهم‌تر از آن، قابل حمل و جا به جایی باشند، زیرا اکثر نمایشگاه‌ها موقتی بوده و امکان استفاده دوباره از سایبان‌ها مهیا می‌باشد.

سایبان‌های چادری و کششی به دلیل شکل و نوع نصب مدرن و جدید، همچنین گوناگونی بالا در طرح‌ها و قابلیت فرم دهی به شکل‌های مختلف از انواع چادرهای نمایشگاهی باعث شده است که این شکل از سایبان‌ ها مورد توجه کارفرمایان و برگزار کنندگان نمایشگاه‌ها قرار بگیرند.

سایبان چیست؟
کاربرد و مزایای استفاده از سایه‌بان

نور پردازی:

قابلیت نورپردازی و امکان جابه‌جا کردن سازه‌های کششی از مهمترین مواردی است که استفاده از این سایبان‌ها را متداول کرده است.

نورپردازی از مهم‌ترین امور در ساخت و برقراری یک غرفه نمایشگاهی است زیرا بارزترین نقش را در جلب بازدیدکننده و مشتری دارد. این روز‌ها (به خصوص در کشورهای خارجی) به جای ساخت غرفه‌های فلزی یا چوبی از این سایبان‌ها و سازه‌های کششی استفاده می‌شود که هم قابلیت شکل پذیری و فرم دهی بالایی دارند و همچنین دست صاحب غرفه را در استفاده از رنگ و نورپردازی نیز بازتر میگذارد. قابلیت پخش نور بر روی پارچه‌های سازه کششی و چادر باعث این نکته خواهد شد که نور پردازی و جلوه زیبا غرفه شما، توجه مخاطبان کسب و کار شما را به سمت خود جلب کند. پارچه‌های استفاده شده در سایبان‌های چادری توانایی عبور نور را داراست که این خود عاملی است تا هر ۲ سبک نورپردازی از پشت و نورپردازی از جلو بر روی این سازه‌ها قابل اجرا باشد. با یک نورپردازی اساسی و حساب شده می‌توان به غرفه برآمدگی یا تورفتگی بخشید و سازه شما را بزرگ‌تر و استحکام آن را بالاتر نشان داد.

رنگ سفید استفاده شده در پارچه سایبان غرفه نمایشگاهی به طراحان و معماران این اجازه را می‌دهد تا با یک نورپردازی حرفه‌ای به کمک لامپ‌های ‌LED رنگ پارچه و غرفه را به هر رنگ دلخواهی تغییر دهند و با توجه به قرارگیری غرفه در فضای بسته و یا باز رنگ مناسب محیط را استفاده نموده تا بتواند به بهترین شکل نظر مخاطب را جلب نمایند.

چرا رنگ سفید؟

سفید به یک رنگ پایه و متداول برای سایبان غرفه نمایشگاهی و سازه‌های چادری تبدیل شده که البته این انتخاب هم بی دلیل نیست. مهم‌ترین دلیل کمترین میزان جذب نور و گرمای خورشید و بیشترین مقدار بازتاب از سطح توسط رنگ سفید است. برای استفاده از این سایبان غرفه نمایشگاهی که اغلب هم در فضای باز از آن‌ها استفاده می‌شود خنکی و جریان هوا بسیار تاثیرگذار خواهد بود و حس رضایت بازدیدکننده را نیز بالاتر خواهد برد که همین موضوع مهمترین ویژگی یک غرفه نمایشگاهی موفق خواهد بود.

ویژگی جالب دیگر رنگ سفید عایق بودن آن است. به طوری که در فصل زمستان گرما را داخل غرفه نگه می‌دارد و در تابستان داخل را خنک نگه می‌دارد. همانطور هم که قبل‌تر گفته شد قابلیت نور پردازی به پارچه سفید بسیار ساده‌ است و رنگ پذیری آن هم بالاست و مانند یک پرده سینمایی رنگ نور را بر روی خود نگه می‌دارد.

قیمت سایبان
مزایای سایبان

مزایای استفاده از سایبان غرفه نمایشگاهی:

  • اگر بخواهیم موارد ذکر شده را مختصرا مورد به مورد نام ببریم به لیست زیر می‌رسیم:

    • طراحی شکل و فرم‌های مختلف و متناسب با محیط
    • امکان نورپردازی‌ها مختلف
    • محافظت از تابش مستقیم نور خورشید
    • قابلیت تمیز کردن و شستوشوی پارچه
    • تنوع در رنگ بندی
    • امکان جابه‌جایی در هر زمان
    • امکان چاپ انواع لوگو و تصویر روی پارچه
    • امکان پخش تصویر توسط پروژکتور

برخی از نمونه کارهای سایبان

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

نحوه سفارش و خرید

برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 
Rate this page