ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان خودرو

سایبان ماشین

چتر ماشین به انگلیسی carport که با عباراتی همچون سایبان خودرو و سقف پارکینگ نیز از آن یاد می‌شود، وسیله‌ای با ساختار غشایی است که برای محافظت از اتوموبیل به عنوان پارکینگ خودرو در برابر نور خورشید و برف و باران از آن استفاده می‌شود.  نوع بدون پایه، متحرک، در حیاط، تاشو، سايبان چتري، آفرود، قابل حمل، پارچه ای، سايبان برقي، اتوماتیک، شیشه جلو، سایبان متحرک ماشین، سايبان بازويي بیشتر درخواست ها را دارند.

سایبان اتومبیل با توانایی قابل توجه خود در مقاومت در برابر بارهای باد تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت، یک پناهگاه مطمئن برای وسایل نقلیه فراهم می کند.

 

سایبان پارکینگ

سایبان ماشین به عنوان یک وسیله کاربردی برای حیاط ویلاها، آپارتمان ها، حیاط خلوت، ادارات و فضاهای عمومی یا تجاری عمل می کند. فراموش نکنید سایبان محافظ رنگ بدنه خودرو است. طراحی شیک و مدرن آن به طور یکپارچه با سبک های مختلف معماری ترکیب می شود و علاوه بر این، سايبان خودرو در کارخانه ها و پارکینگ های عمومی به عنوان سقف پارکینگ کاربرد زیادی دارد و راه حلی بادوام برای محافظت از وسایل نقلیه در برابر نورخورشید، باد و باران ایجاد می کند.

سایبان ماشین

مجموعه ایران سایبان با استفاده از علم مهندسی و تولید طرح های متنوع به شما این امکان را می دهد که در شرایط آب و هوایی از وسائل نقلیه خود مراقبت کنید. یکی از پارامترهای مهم در ایران سایبان کیفیت است و شما همراهان عزیز می توانید با خیالی آسوده برای وسیله خودرو خود یک سایبان سفارش دهید.

سایبان خودرو یا پارکینگ خودرو

سایبان پارکینگ یک سازه غشایی چادری است که برای حفاظت و پوشش خودروها در پارکینگ‌ها طراحی شده است. این سایبان پارکینگ قادر است در برابر بار باد تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت مقاومت کند و می‌تواند به عنوان یک سایبان زیبا در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، از جمله حیاط ویلاها، آپارتمان‌ها، حیاط‌های خلوت، اماکن اداری، عمومی و تجاری، کارخانه‌ها و پارکینگ‌های عمومی و غیره. این سایبان‌ها به عنوان یک راهکار موثر برای حفظ و محافظت از خودروها در برابر عوامل جوی و نیز ایجاد ظاهری زیبا و منظم در فضاهای پارکینگ استفاده می‌شوند.

سایبان خودرو ایران سایبان

مزایا و معایب استفاده از سایبان ماشین

مطمئنا وقتی شما سایبان پارکینگ خودرو را جستجو کرده اید، از مزایا و معایب آن مطلع هستید.

مزایا

  • جلوگیری از آسیب به رنگ خودرو در برابر اشعه‌ های مضر خورشیدکه به مرور زمان باعث افت ۱۰ تا ۲۰ درصدی ارزش خودرو می‌شود
  • حفظ سلامت با جلوگیری از بالارفتن دمای داخل خودرو و انتشار گازهای سمی ناشی از آن
  • حفظ تمیزی خودرو پس از کارواش
  • حفاظت از خودرو در برابر باران‌های اسیدی و برف
  • جلوگیری از برخورد فضولات پرندگان به خودروهای در حالت پارک
  • جلوگیری از ریزش شیره درختان بر روی شیشه خودرو
معایب

یکی از نمونه‌های سایبان اتومبیل، سایبان متحرک است که علاوه بر ظاهر زیبا، اگر از مواد با کیفیت پایین ساخته شود، ممکن است در طول زمان خراب شده و شما را آزار دهد. همچنین، استفاده از سایبان فلزی غیر استاندارد ممکن است باعث بی‌ثباتی حرارتی و وزن زیاد شود که خودرو را آسیب‌پذیر کند. در نتیجه، انتخاب نوع سایبان با توجه به کاربری خود و همچنین عقد قرارداد با یک شرکت معتبر و متخصص در طراحی و ساخت سایبان‌های با کیفیت می‌تواند مشکلات را به حداقل برساند و شما را از هرگونه نگرانی‌ راحت کند.

شرکت ایران سایه بان با بیش از 6 سال تجربه در خدمت رسانی، به عنوان اولین و برترین برند در زمینه تولید و نصب انواع سایبان ماشین، سقف برقی و سازه‌های غشایی شناخته شده است. شما می توانید با مشاوران ایران سایبان با شماره 09121028815 تماس گرفته تا یک سایبان با کیفیت و مناسب با محیط خود انتخاب کنید. 

چرا خرید سایبان خودرو ضروری است؟

  1. محافظت در برابر عوامل محیطی: سایبان اتومبیل از عوامل مختلف جوی و محیطی مانند طوفان، سقوط درختان، تگرگ، برف و رعد و برق محافظت می کند. به عنوان یک سپر عمل می کند و تضمین می کند که خودروی شما ایمن و بدون آسیب باقی می ماند.
  2. حفظ ارزش خودرو: از آنجایی که خودروها سرمایه گذاری قابل توجهی هستند، حفظ ارزش آنها بسیار مهم است. سایبان خودرو به جلوگیری از آسیب به نمای بیرونی خودرو از جمله محو شدن رنگ، خراش ها و فرورفتگی های ناشی از عناصر طبیعی و زباله کمک می کند.
  3. صرفه جویی در هزینه: با محافظت از خودرو در برابر عناصر، سایبان خودرو می تواند به کاهش نیاز به تعمیرات و نگهداری گسترده کمک کند و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.
  4. راحتی و دسترسی: داشتن یک سایبان خودرو امکان دسترسی راحت و فوری به وسیله نقلیه خود را، به ویژه در هوای نامساعد فراهم می کند. نیازی به پاک کردن برف یا یخ از روی ماشین قبل از رانندگی را بی نیاز می کند و فضایی امن برای بارگیری و تخلیه وسایل فراهم می کند.
  5. ایمنی افزایش یافته: سایبان اتومبیل با محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر خطرات احتمالی مانند سقوط شاخه ها یا آوار در طول طوفان، کاهش خطر آسیب به خودرو و آسیب احتمالی به افراد مجاور، لایه ای از ایمنی را ایجاد می کند.

عکس سایبان ماشین

به طور کلی، خرید سایبان خودرو برای محافظت از سرمایه گذاری شما، حفظ ارزش خودرو و ایجاد آرامش خاطر با دانستن اینکه وسیله نقلیه شما در برابر خطرات مختلف زیست محیطی محافظت می شود، ضروری است.

 

سایبان ماشین در چه مکان هایی قابل نصب است؟

سایبان ماشین را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد، از جمله:

  1. مناطق مسکونی: سایبان ماشین را می توان در حیاط خانه ها یا ویلاها نصب کرد تا از وسایل نقلیه شخصی محافظت کند.
  2. ساختمان‌های تجاری: پارکینگ‌های مجتمع‌های اداری، مراکز خرید و ساختمان‌های تجاری می‌توانند از سایبان‌های خودرو برای ارائه فضاهای پارکینگ سرپوشیده برای کارکنان و مشتریان بهره‌مند شوند.
  3. رستوران ها و کافی شاپ ها: سایبان های اتومبیل را می توان در قسمت های پارکینگ رستوران ها و کافی شاپ ها برای ایجاد سایه و محافظت از وسایل نقلیه مشتریان استفاده کرد.
  4. پارکینگ های عمومی: سایبان های اتومبیل را می توان در پارکینگ های عمومی مانند پارکینگ های نزدیک استادیوم ها، پارک ها یا مقاصد محبوب توریستی نصب کرد تا گزینه های پارکینگ سرپوشیده را ارائه دهد.
  5. مجتمع‌های توریستی: سایبان‌های اتومبیل را می‌توان در مجتمع‌های توریستی، استراحتگاه‌ها یا هتل‌ها ادغام کرد تا فضاهای پارکینگ سرپوشیده را برای مهمانان فراهم کند و از وسایل نقلیه آنها در برابر عوامل محافظت کند.
  6. مناطق ساحلی: سایبان های اتومبیل را می توان در نزدیکی مناطق ساحلی نصب کرد تا فضاهای پارک در سایه را برای بازدیدکنندگان فراهم کند و از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید، شن و آب شور محافظت کند.

عکس سایبان خودرو

نکات مهم پیش از خرید سایبان ماشین

نکات ویژه و خاصی در هنگام خرید سایبان مناسب برای ماشین وجود دارد که در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است بعد از خرید از خرید خود پشیمان شوید. 

حتما بخوانید: زمان تعمیر سایبان برقی ماشین

سایبان پارکینگ

مهمترین موارد به شرح زیر است:

1.جنس نامناسب سقف سایبان

نکات ویژه و خاصی در هنگام خرید سایبان مناسب برای ماشین وجود دارد که در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است بعد از خرید از خرید خود پشیمان شوید. از مهم ترین این نکات می‌توان به:

2.جنس بدنه سازه

بدنه و اسکلت در سایبان نکته مهمی است علی الخصوص وقتی که سایبان مورد نظر از نوه سایبان تاشو باشد. در سایبان تاشو به دلی باز و بسته شدن نسبتا زیاد سایبان در طول روز به اجزای این نوع سایبان فشار زیادی وارد می‌شود و از این رو انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع بدنه متناسب با نوع کارکرد و نیاز شما از نکات مهم خرید سایبان ماشین به حساب می‌آید.

3.عدم تناسب ابعاد سایبان

ابعاد سایبان ماشینی که شما خریداری می‌کنید باید کاملا با ابعاد اتومبیل شما سازگار باشد. به عنوان مثال اگر ماشین شما از دسته ماشین‌های  SUV باشد باید ابعاد سایبان شما نیز در همان ابعاد و اندازه باشد تا همه سطح ماشین شما را پوشش دهد.

4.عدم توجه به تجهیزات جانبی

در اکثر سایبان‌های ماشین، از موتور برای باز و یا بسته کردن بدنه و یا سقف آن استفاده می‌شود. انتخاب درست نوع موتور با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظرتان نیز از مهم ترین نکات قبل از خرید سایبان ماشین به حساب می‌آید.

5.اهمیت ابعاد ماشین

سایبانی مناسب است که در تمام طول روز و با زاویه‌های تابش مختلف خورشید از خودرو محافظت نماید. پس در انتخاب نوع سایبان و اندازه آن باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشت. برای اندازه‌گیری مناسب نیز باید با استفاده از جدیدترین روش‌ها و در صورت نیاز با استفاده از نرم‌افزارهای اندازه گیری این کار را انجام داد البته در حالت عادی این سایبان‌ها با اندازه‌هایی متناسب با طول خودرو (در حدود ۴ تا ۶ متر) و عرض (۱.۸۰ تا ۲.۲۰ متر) موجود است که در اکثر موارد استفاده از همین اندازه برای چتر خودرو کافی است.

انواع سایبان خودرو – مدل سایبان

مدل های مختلفی از سایبان برای ماشین وجود دارد که هر کدام می توانند جنس های مختلفی هم داشته باشند که این تنها باتوجه به سلیقه، بودجه و مکان مورد نظر شما در نظر گرفته می شود.

مدل های مختلفی از سایبان مثل سایبان ماشین قوسی شکل، سایبان های متحرک خودرو، سایبان های آلومینیومی خودرو، سایبان های اتومبیل خارج از جاده ، سایبان ماشین فایبرگلاس، سایبان های فلزی ماشین، سایبان های پارچه ای خودرو، سایبان چوبی ماشین، سایبان برقی ماشین، سایبان دستی، سایبان حیاط، سایبان تاشو، سایبان بازویی، سايبان اتوماتيك، چتر خودرو، چتر سايبان، سايبان چتري، قابل حمل وجود دارند که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

انواع سایبان خودرو

1 – سایبان پارکینگ ماشین 

برخی خانه‌ها بخصوص خانه‌های ویلایی شمالی دارای حیات‌های بزرگی هستند. در برخی از این خانه‌ها امکان ساخت پارکینگ نبوده و یا شاید در گذشته به هر دلیلی سازنده بنا ، نخواسته که پارکینگی بسازد.

در این نوع خانه‌ها بهترین راهکار برای داشتن یک پارکینگ استفاده از سایبان پارکینگی است.

محل های نصب سایبان پارکینگ خودرو

این نوع سایبان در محیط‌ های مختلفی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. بیشترین کاربرد این سایبان در محیط‌های اداری، کارخانه‌ها، دانشگاه‌ها و … است که بخش زیادی از فضای پارک خودروها در فضای باز و در زیر تابش مستقیم آفتاب قرار دارد.

علاوه بر این در ویلاها و ساختمان‌های قسمت‌های شمالی خیابان‌ها که پارکینگ بخشی از فضای باز حیاط ساختمان است نیز از این سایبان‌های پارکینگ استفاده می‌شود.

قیمت سایبان پارکینگی خودرو بستگی به جنس سازه شما و بودجه ای که می خواهی هزینه کنید، دارد.

2 – سایبان همراه خودرو ( چتر خودرو )

در این بخش به بررسی کامل سایبان همراه خودرو و تفاوت آن با سایبان پارکینگ خواهیم پرداخت:

سایبان همراه خودرو برخلاف سایبان پارکینگ همان‌گونه که از نام آن پیداست  نوعی از سایبان‌ها هستند که قابلیت حمل و نقل داشته و می‌توان در هر مکانی از آن‌ها برای محافظت از خودروها استفاده کرد.

سایبان همراه ماشین

3 – سایبان خفاشی

نوع دیگر سایبان خودرو ، سایبان خفاشی می باشد که به بررسی آن می پردازیم :

همانطور که گفته شد از سایبان برای محافظت ماشین استفاده می‌شود اما در اماکنی که امکان استفاده از پارکینگ یا سایبان‌های ثابت وجود ندارد لازم است که از سایبان‌های همراه خودرو استفاده شود. سایبان خفاشی ماشین هم یکی از انواع مختلف سایبان‌های همراه ماشین است که استفاده از آن محدود به زمان و منطقه جغرافیایی خاصی نیست و هر زمان که لازم باشد می‌توان از آن بهره برد و قابلیت حمل و نقل دارد.

مزایای استفاده از سایبان خفاشی خودرو

سایبان خفاشی ماشین برای انواع خودرو های سدان و شاسی بلند می‌توان از آن استفاده کرد. استفاده از سایبان ماشین از نوع خفاشی می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • این سایبان می‌تواند از ماشین‌های عادی و شاسی بلند و حتی سایر لوازم دیگر در برابر عوامل خارجی مانند نور آفتاب، باران، برف، باد، حیوانات و… مراقبت کند.
  • باز و بسته کردن سایبان بسیار راحت است و نصب آن می‌تواند به سادگی و توسط یک نفر انجام شود.
  • نصب و استفاده از این سایبان بر روی باربند تمام ماشین‌های سواری سدان و کراس اوور به راحتی صورت می‌گیرد.
  • به دلیل استفاده از موادی مانند پارچه‌های ضد آب و مقاوم در برابر نور و همچنین فریم و قالب‌هایی از جنس فلزات محکم از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار بوده و در عین حال وزن کمی دارد.
  • سایبان خفاشی ماشین برای سفرهای طبیعت گردی و گردش در مناطق مختلف جغرافیایی مناسب است.
  • سایبان خفاشی ماشین در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد که می‌توان برای انواع ماشین‌های مختلف از آن استفاده کرد.

سایبان خفاشی ماشین

4 – سایبان پارچه ای ماشین

یکی از  مدرنترین، با کیفیت‌ترین و زیباترین سایبان‌های خودرو، سایبان پارچه‌ای است و انواع چادر سایبان وجود دارد. این سایبان‌ها با استفاده از مواد با کیفیت در ساختار و پوشش سقف خود، برای شما یک خیال آسوده ایجاد می کند.

ساختار و سازه این سایبان‌ها از فولاد ضدزنگ ساخته می‌شود که در مناطق با آب و هوای مرطوب، به ویژه شهرهای شمالی کشور برای محوطه ویلاها مقاومت بسیار بالایی دارد. پارچه‌ای که برای پوشش سقف سایبان استفاده می‌شود از جنس پارچه PVC-PVDF است و دارای یک لایه‌ی ضد اشعه ماورای بنفش (UV) در سطح بیرونی آن است، که شما و خودرویتان را در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.
حضور این سایبان به شما کمک می‌کند تا خودرویتان را در برابر عواملی مانند باران و برف، بادهای فصلی، رعد و برق و توفان، نور آفتاب که باعث رنگ پریدگی خودرو می‌شود، و همچنین فضولات پرندگان و حیوانات که خودرو را آسیب می‌رساند، محافظت کنید.

سایبان چادری ماشین

5 – سایبان متحرک خودرو

این روزها سایبان‌های متحرک به عنوان یکی از اجزای جدانشدنی در اماکن مختلف مانند ویلاها، ساختمان‌های اداری و تجاری، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این سقف‌های متحرک پارچه ای و سقف‌های متحرک آلومینیومی بسیار گسترده است و یکی از فضاهایی که می‌توان از این نوع سقف متحرک استفاده کرد، پارکینگ ماشین و خودرو است. اصلی‌ترین مزیت سایبان ماشین متحرک این است که قابلیت بازو بسته شدن دارد.

سایبان متحرک خودرو

از ویژگی‌های برجسته سقف متحرک، داشتن ریموت کنترل برای باز و بسته شدن سقف در زمان‌های اضطراری است؛ این ویژگی با وجود سنسورهای حساس به وزش باد در سرعت‌های بالا، شما را از آسیب دیدن سایبان ماشین متحرک خود آسوده می‌کند. یکی از مزایای دیگر سایبان ماشین متحرک، قابلیت نورپردازی سقف سایبان به دلخواه و سلیقه مشتری است که در شب، جلوه‌ای خاص ایجاد می‌کند.

6 – سایبان ماشین برزنتی

اگر می خواهید یک سایبان ماشین ارزان قیمت در خانه یا ویلا خود نصب کنید، سایبان خودرو برزنتی گزینه‌ی ایده‌آلی است. اما این نوع سایبان مزایا و معایب خاص خود را دارد. یکی از مزایای آن قیمت مناسب آن است، اما با توجه به برزنتی بودن آن، در فصل تابستان و در مواجهه با گرما گرمای زیادی را جذب می‌کند، ممکن است دمای داخل خودروی شما افزایش یابد و به مرور زمان ممکن است باعث آسیب‌های جدی به موتور و سایر قطعات خودرو شود.

سایبان ماشین برزنتی

این نوع سایبان‌ها عموماً در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین رایج‌تر هستند. همانطور که از نامش پیداست، جنس این سایبان‌ها از برزنت نسوز است و ساختار خاصی ندارند. در صورت نیاز و درخواست مشتری، می‌توان از زیپ برای بسته شدن کامل اطراف خودرو استفاده کرد. این نوع سایبان‌ها عموماً برای زمانی مناسب است که شما می خواهید برای مدت کوتاهی از سایبان استفاده کنید و یا بطور موقت برای شما کاربرد دارد.

7 -سایبان خودرو آلومینیومی

یکی دیگر از انواع سایبان‌های ماشین، سایبان آلومینیومی است که پارچه از جنس برزنت نسوز و ساختار و قاب سایبان از آلومینیوم ساخته می‌شود و برای نصب آن بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از ماشین‌آلات صنعتی و نیروی انسانی می باشد. بزرگترین معایب این نوع سایبان‌ها، مشکل در جمع‌آوری آن‌ها در شرایط آب و هوای نامساعد است. با توجه به اینکه زمان زیادی برای نصب آن لازم است، اصلا مقرون به صرفه نمی باشد و ازانجایی که در کشور ما کاربرد زیادی ندارد، تقاضایی زیادی هم ندارد.

سایبان خودرو ایران سایبان

8 – سایبان ماشین فایبرگلاس

فایبرگلاس یا فیبرشیشه (Fiberglass) یک کامپوزیت است که از الیاف شیشه به عنوان ماده تقویت‌کننده و مواد پلیمری به عنوان ماده زمینه تشکیل شده است. چگالی فایبرگلاس حدوداً 1850-2000 کیلوگرم بر متر مکعب است. ورق‌های فایبرگلاس از ترکیبی از رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و سایر مواد ساخته می‌شوند. تولید ورق‌های فایبرگلاس در ایران از دهه 60 میلادی و تقریباً پس از جنگ ایران و عراق آغاز شد.

سایبان ماشین فایبرگلاس

این ورق‌ها در مکان‌هایی با نیاز به پوششی شفاف و نورگیر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از کاربردهای ورق‌های فایبرگلاس عبارتند از:

– استفاده در سالن‌های سوله به عنوان سقف یا بدنه
– استفاده در گلخانه‌ها
– پوشش پارکینگ ماشین یا پارکینگ پیش ساخته ماشین
– استفاده در کابین و کف عقب اتومبیل
– پوشش استخر
– ساخت سونا
– استفاده در مخازن سپتیک و غیره

سازه‌ی سایبان ماشین فایبر گلاس معمولاً از فولاد ST37 ساخته شده است و روکش سقف آن نیز از ورق‌های فایبرگلاس با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌شود.

9 – سایبان ماشین فلزی

سایبان خودروی این نوع کاملاً از فلز ساخته شده است و برای پوشش سقف آن از ترکیبی از موادی مانند ورق گالوانیزه، پشم شیشه و فوم استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از ورق، در فصل تابستان حرارت بیشتری به زیر سقف منتقل می‌شود و برای استفاده در پارکینگ به دلیل افزایش دمای خودروها، توصیه زیادی نمی‌شود.

سایبان فلزی خودرو

10 – سایبان خودرو پلی کربنات

سازه این سایبان‌ها از جنس فولاد ساخته شده است و متریال پوشش سقف آن‌ها از پلی کربنات استفاده می‌کند. پلی کربنات جنسی شفاف است و بسیار مقاوم در برابر ضربه می‌باشد. این ماده، سخت‌ترین ماده شفاف در جهان است و به همین دلیل، این ورق‌ها می‌توانند به عنوان جایگزین مناسب برای شیشه در صنعت ساختمان استفاده شوند.

از خصوصیات بارز این ورق‌ها می‌توان به سبکی، انعطاف پذیری بالا و عدم شکست‌پذیری آن اشاره کرد که این محصول را به یکی از پرمصرف‌ترین مواد تبدیل کرده است. یکی از کاربردهای فراوان سقف‌های پلی کربنات، سایبان خودرو است که به دلیل مزایایی که دارد، امروزه مورد توجه و استقبال ویژه قرار گرفته است.

سایبان پلی کربنات ماشین

11 – سایبان خودرو UPVC

ورق‌های UPVC یکی از پوشش‌های پرمصرف در صنعت ساختمان هستند و دارای کاربردهای گسترده‌ای می‌باشند. با توجه به انعطاف‌پذیری و استحکام بالایی که دارند، این ورق‌ها یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای مشتریانی هستند که به دنبال سایبان پارکینگ می‌باشند.

 یکی از کاربردهای مهم این نوع ورق‌ها، تولید سایبان خودرو است که در ایران نیز مشتریان خود را دارد. ویژگی‌های این ورق‌های شیروانی UPVC شامل انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت سفارش در طرح و رنگ دلخواه مشتری، عدم فرسایش و پوسیدگی، وزن سبک و … می‌باشد. این ورق‌ها عایق حرارت و سرما نیستند، اما قابل قبول هستند.

سایبان خودرو یو پی وی سی

قیمت سایبان ماشین در حیاط، ویلا و مکان های مختلف

  1. قیمت سایبان خودرو  به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. در اینجا چند پارامتر وجود دارد که برای شما گفته ایم:
  2. ابعاد مورد نیاز: اندازه و ابعاد سایبان اتومبیل نقش بسزایی در تعیین قیمتدارد. سایبان های بزرگتر معمولاً هزینه بیشتری نسبت به سایبان های کوچکتر دارند، زیرا به مواد و نیروی کار بیشتری برای ساخت نیاز دارند.
  3. طراحی انتخاب شده: پیچیدگی طراحی و گزینه های سفارشی سازی سایبان خودرو می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. طرح‌های پیچیده‌تر یا ویژگی‌های تخصصی ممکن است نیاز به مهندسی یا سفارشی‌سازی بیشتری داشته باشند، بنابراین هزینه را افزایش می‌دهند.
  4. محل پروژه: مکانی که سایبان خودرو در آن نصب خواهد شد می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد. عواملی مانند کدهای ساختمان محلی، الزامات مجوز و شرایط سایت ممکن است بر هزینه کلی تأثیر بگذارد.
  5. بودجه مشتری: بودجه مشتری نیز بر قیمت تأثیر می گذارد. بر اساس محدودیت های بودجه می توان مواد، پرداخت ها و ویژگی های اضافی مختلف را انتخاب کرد. مواد گران‌قیمت یا پرداخت‌های ممتاز ممکن است هزینه را افزایش دهند.

سایبان اتومبیل ایران سایبان

مهم است که با تامین کننده یا پیمانکار سایبان خودرو مشورت کنید تا بر اساس نیازهای خاص خود، تخمین قیمت دقیقی به دست آورید. آنها این عوامل را در نظر می گیرند و بر اساس نیازها و ترجیحات شما یک نقل قول دقیق به شما ارائه می دهند.

سایبان ماشین یا همان سایبان خودرو که در انواع مختلف سایبان پارکینگ ، سایبان همراه و سایبان خفاشی و… اغلب موجود است.

ویژگی های سایبان پارچه ای ماشین

پارچه‌های مصرفی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند:

1. مقاومت در برابر آتش و درجه‌ی حرارت بالا: این پارچه‌ها الزامات بالای حفاظت در برابر آتش را برآورده می‌کنند و مقاومت خوبی در برابر درجه‌های حرارت بالا دارند.

2. امنیت بالا: به دلیل ساختار انعطاف‌پذیر، وزن سبک و قابلیت تغییر شکل، این پارچه‌ها عملکرد لرزه‌ای خوبی دارند و امنیت بالایی به ارمغان می‌آورند.

3. ضد اشعه ماوراء بنفش: این پارچه‌ها دارای خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش خورشید هستند و می‌توانند از پوست در برابر این اشعه‌ها محافظت کنند.

4. سطح صاف و الاستیک: پارچه‌ها دارای سطحی صاف و الاستیک هستند. به همین دلیل گرد و غبار به سختی در آنها نفوذ می‌کند و پس از شستشو نیز سطح تمیز خود را بهبود می‌بخشد.

5. مصرف انرژی کم و طول عمر طولانی: این پارچه‌ها به دلیل ویژگی‌های خود، مصرف انرژی کمی دارند و طول عمر طولانی‌ای دارند. همچنین، به عنوان یک عایق حرارتی عمل می‌کنند و خودتمیزشوندگی خوبی دارند.

6. دوست دار محیط زیست: پارچه‌های مصرفی از جنس‌هایی ساخته می‌شوند که در کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست نقش مهمی دارند.

7. دوره تولید و نصب کوتاه: فرآیند تولید و نصب این پارچه‌ها اغلب به سرعت انجام می‌شود.

این نوع پارچه‌های مصرفی در انواع مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های منزل، پارکینگ‌های شارژ خودروهای الکتریکی و غیره. همچنین، یکی از مزایای بارز این پارچه‌ها، طراحی کاملاً سفارشی است که با سلیقه مشتری هماهنگ می‌شود.

مشخصات پارچه های سایبان های پارچه ای خودرو

مشخصات فنی پارچه به شرح زیر است:

  • سازه فولادی: Q235
  •  وزن اصلی پارچه: بیشتر از ۱۰۰ گرم در متر مربع
  •  دمای استفاده: بین -۵۰℃ تا +۷۰℃
  •  پوشش غشاء: پی وی سی PVDF
  •  استفاده از کابل و پیچ فولادی برای اتصالات
  •  انتقال نور: ۳۰٪
  •  نوع پارچه: PVDF
  •  وزن کل: بین ۱۱۰۰ تا ۹۰۰ گرم بر متر مربع
  •  ضخامت کل: ۰٫۸ میلی‌متر
  •  دمای آستانه: بین -۳۰℃ تا +۷۰℃ بر اساس استاندارد DIN EN 1876-1
  • استحکام کششی: ۴۴۰۰/۴۲۰۰ N/5cm بر اساس استاندارد DIN EN 1421
  •  مقاومت پارگی: ۶۰۰/۵۵۰N بر اساس استاندارد DIN 53363
  • نخ پلی استر پایه پارچه با استحکام بالا بر اساس استاندارد DIN EN 60001
  • تعداد نخ (نخ/cn): ۱۱۰۰ dtex بر اساس استاندارد DIN ISO 2060
  • ضد حریق: استانداردهای DIN 4102B1 و GB8624 B1
  •  سبک بافت: ۱۲/۱۲ نخ/سانتیمتر بر اساس استاندارد DIN EN 1049-2
  •  چسبندگی: بیشتر از ۱۲۰N/۵cm بر اساس استاندارد IVK 3.13
  • شاخص تضعیف آکوستیک: ۱۵dBA
  • پوشش سطح دوبل: پی وی سی
  •  استاندارد کیفیت: DIN EN ISO 9001

نکات مهم در طراحی سایبان خودرو

در طراحی سایبان خودرو، نکات مهم زیر را باید در نظر داشت:

1. موقعیت قرارگیری: باید محیط نصب سایبان را به‌دقت بررسی کرد تا تمام جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد و مشکلاتی در آینده برای استفاده کنندگان به وجود نیاید. عواملی مانند فضای موجود، قوانین محلی، ترافیک و دسترسی به سایبان باید مدنظر قرار گیرند.

2. ابعاد و اندازه: براساس نوع و اندازه خودرو، ابعاد و اندازه سایبان باید به‌صورت دقیق تعیین شود. این شامل ارتفاع، عرض و طول سایبان است و باید با دقت به‌طوری تعیین شود که خودرو را به‌صورت کامل پوشش دهد و در عین حال عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار ندهد.

3. بار باد و برف: در طراحی سایبان، بار باد و برف باید مورد توجه قرار گیرد. سایبان باید قادر به مقاومت در برابر بار باد باشد تا تأثیرات جانبی باد روی خودرو را کاهش دهد. همچنین، سایبان باید توانایی برداشت بار برف را داشته باشد تا جلوی مشکلات در شرایط برفی بحرانی را بگیرد.

4. استانداردها و قوانین: در طراحی سایبان، باید استانداردها و قوانین مربوطه را رعایت کرد. این شامل استانداردهای ایمنی خودرو، قوانین راهنمایی و رانندگی، استانداردهای سازنده خودرو و سایر مقررات مربوط به سایبان است.

5. مواد ساخت: استفاده از مواد با کیفیت و مقاوم در ساخت سایبان بسیار مهم است. موادی مانند فولاد، آلومینیوم و پلاستیک مقاوم در برابر ضربه، خوردگی و تغییرات آب و هوایی می‌توانند در طراحی سایبان به‌صورت مناسب استفاده شوند.

با رعایت این نکات، می‌توان طراحی سایبان خودرو را به‌صورت کامل و مناسب انجام داد و از عملکرد بهینه و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کرد.

انواع سایبان پارکینگ

از میان انواع سایبان‌های خودرو، بهترین نوع سایبان را برای ماشین خود یا پارکینگ‌تان انتخاب کنید.

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ به سایبانی گفته می شود که در محل پارک خودرو شما نصب می شود. این سایبان ها می توانند در پارکینگ خانه شما و یا در مقابل منزل شما باشند.

 

سایبان همراه خودرو

سایبان همراه خودرو

این نوع سایبان ، قابلیت حمل داشته و می توانید همیشه آن را در ماشین خود داشته باشید و نه تنها در محل پارک از آن استفاده کنید ، بلکه در هر مکانی حتی دشت ها نیز از آن ها استفاده کنید.

سایبان خفاشی ماشین

سایبان خفاشی که نوعی سایبان همراه می باشد ، مناسب برای کمپ ها و ماشین های آفرودی می باشد که علاوه بر ایجاد سایه برای ماشین ، مقداری سایه برای نشستن افراد نیز ایجاد می کند.

 
سایبان خودرو
سایبان ماشین
سقف پارکینگ خودرو
سقف پارکینگ ویلا
سایبان ماشین
سایبان پارکینگ خودرو
سایبان اتومبیل
سقف پارکینگ اتومبیل
سایبان خودرو اداری
سایبان خودرو مناسب ویلا
سایبان مناسب برای ماشین
سایبان ماشین مدل چتری
نمونه سایبان خودرو ایران سایبان
سایبان ماشین برای مجتمع
سقف پارکینگ ویلا
سقف پارکینگ ویلا
سایبان خودرو
سایبان ماشین
سایبان ماشین
سایبان اتومبیل
سایبان پی وی سی خودرو
سایبان پایه فلزی ماشین
سایبان خودرو
سایبان پارچه ای ماشین
سایبان اتومبیل
سایبان ماشین
سایبان ماشین

سوالات متداول خرید سایبان ماشین

بله، در برابر باد با سرعت ۴۵ متر بر ثانیه یا ۱۱۸ کیلومتر در ساعت مقاومت کند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 

استراکچر آن از یک نوع فولاد موسوم به ST37 است که دربرابر فشارهای وارده بر سازه چادری به‌خوبی مقاومت می کند.

میزان رضایت مشتریان :
4.7/5

2 نظر

  • سلام یه سوال داشتم، میخواستم از سایبان ماشین پارچه ای در حیاط استفاده کنم این محصول چقدر استحکام و دوام داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • درود قیمت سایبان بدون پایه برای پارکینگ رو میخواستم، شما
    کار سفارشی هم انجام میدید؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4.7/5 - (7 امتیاز)