ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

خرید آلاچیق و قیمت آلاچیق باغ و ویلا​

خرید، قیمت و نصب آلاچیق این‌بار با تیم حرفه‌ای ایران سایبان

برای سفارش و مشاوره خرید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان سفارش و خرید آلاچیق

برای انتخابی بهتر در خرید آلاچیق خود، از مشاوره رایگان متخصصان

شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

انواع آلاچیق

بعد از شناخت آلاچیق، فهمیدیم که به کار گیری از این نوع سایبان ها در فضای باز مورد نظر، چقدر می توانند هوای آزاد را برای هرکسی دلچسب‌تر بکنند. همه ی ما، از عاشقان طبیعت گردی هستیم اما چه می شود کرد که در زندگی‌های شهری این امکان برای ما به ندرت فراهم می شود. اما شاید بتوان با ساخت یک سایبان در فضای باز حیاط خانه این امکان را برای خود و خانواده فراهم کنیم. با این سازه ی زیبا و کاربردی حالا دیگر در هر وضعیت آب و هوایی، تابش نور آفتاب و باران حتی اگر تگرگ هم از آسمان ببارد، می توان در زیر سایه آلاچیق از هوای آزاد بهره برد. با توجه به متریالی که در ساخت آلاچیق ها به کار برده می شود. آلاچیق ها دارای انواع و اقسام متعددی هستند:

سایبان پارکینگ

آلاچیق فلزی پارکینگ

با صحبت از نوع آلاچیق، همه نگرش ها به سمت آلاچیق‌های چوبی می رود. درست  است که آلاچیق‌های چوبی از جذابیت خاصی برخوردار هستند، اما نمی توان متریال و مزایای دیگر آلاچیق ها را در نظر نگیریم. ساخت آلاچیق‌های فلزی با آلاچیق‌های چوبی متفاوت است. این نوع از آلاچیق را بیشتر در پارک ها دیده‌ایم. آلاچیق  فلزی بسیار بادوام و در عین حال انعطاف پذیر است. و نسبت به سایبان‌های چوبی سبکتر هستند و همچنین قیمت پایین‌تری دارند. پوشش سقف این محصول از مصالحی مانند ورق‌های گالوانیزه(ورق طرح سفال، پرچین، شادولاین، طبرستان و…) می باشد و در هر آب و هوایی قابل استفاده هستند.

 

 
 
سایبان همراه خودرو

آلاچیق چوبی

بهترین گزینه برای صاحبان باغ و باغچه‌های بزرگ، آلاچیق‌های چوبی می باشد. معمولا سقف این آلاچیق را از چوب می سازند و اطراف آن را باز می گذارند اما بر حسب سلیقه شما می تواند چنین نباشد. سقف چوبی این محصول فضا را به یک فضای گرمتر و دلنشین‌تر تبدیل می کند همچنین از نفوذ قطرات باران نیز جلوگیری می کند. بهتر است در ساخت این سایه بان از چوب روس یا ترموود استفاده کنید. البته چوب ترموود از چوب روس بسیار مقاوم تر و گران تر است. فراموش نکنید که این سایه بان را به مواد مخصوص آغشته کنید که از شر حشرات جونده در امان بماند.

سایبان همراه خودرو

آلاچیق پارچه‌ای

می توان گفت که این نوع از زیباترین انواع آلاچیق ها به شمار می روند. چرا که می توان از پارچه‌های حریر و یا سایر پارچه ها در طراحی و تزئین دیواره‌های آن استفاده کرد. در بسیاری از باغ‌های مختص برگزاری مراسمات عروسی، با استفاده از این نوع آلاچیق پارچه‌ای لحظات به یادماندنی را برای عروس و دامادها فراهم می آورند.

سایبان خفاشی ماشین

آلاچیق مدرن خفاشی ماشین

این نوع محصول، حاصل بهره‌گیری از طراحی قدیم و جدید و ترکیب متنوع مصالح با یکدیگر می باشد که در آخر بنایی با طرح و متریال جدید خلق می شود که به آن آلاچیق مدرن گفته می شود. در واقع امروزه در ساخت این نوع از سایه بان از ترکیب مصالح فلزی و چوبی بهره می گیرند و این نوع سایه بان را مدرن می نامند.

 

 

برخی از نمونه کارهای آلاچیق

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

برای گرفتن قیمت آلاچیق یا سفارش و درخواست کارشناسی محل مورد نظر ساده ترین روش تماس با کارشناسان ماست.

نحوه سفارش و خرید آلاچیق و مشاوره قیمت

برای سفارش آلاچیق و انواع آلاچیق مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما ممکن است در انتخاب آلاچیق مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام آلاچیق مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره و کارشناسی محل نصب آلاچیق رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب آلاچیق محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

بعد از آن ، مراحل ساخت آلاچیق سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما آلاچیق شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

سوالات متداول پیش از خرید آلاچیق

جواب این سوال بله است ،آلاچیق چوبی پیش ساخته در صنعت  سازه های چوبی محصول جدیدیست که در سال های اخیر رشد فراوانی  در ایران داشته است. این سازه در آب و هواهای گوناگون و متنوعی قابل اجرا و نصب می باشد.

اختلاف مهم میان آلاچیق های پیش ساخته و آلاچیق های خصوصی ویلایی که نوع سنتی آلاچیق ها محصوب می شوند این است که عملیات نصب و مونتاژبه جال عملیات زمانگیر قدیمی با اتصالات و دوش های سریع تر و بهتر جدید است، الببته همین موضوع باعث کمتر شدن زمان ساخت و هزینه های آلاچیق چوبی نیز می شود.

به لحاظ نوع استفاده ازآلاچیق چوبی پیش ساخته نسبت یه سازه های سنتی هیچ تفاوتی نیست و حتی در مواردی مزایای آلاچیق چوبی پیش ساخته بیشتر است. 

  • استفاده از متریال سبک و یکپارچه 
  •  سرعت بالا در ساخت و بهره برداری از الاچیق
  • عمر طولانی سازه
  • انجام عملیات اجرایی در آب و هوا و شرایط جوی گوناگون
  • نصب آسان و ساده بدون تخریب وسرو صدا
 
 

آلاچیق های ماده اصولا برای باغ های ویلایی و مزون های عکاسی عروس ، باغ های عروس و ، تالار های عروسی و رستوران باغ ها بسیار استفاده میشوند.

 

اگر بخواهیم خیلی ساده آلاچیق را برای شما معنا کنیم، باید بگوییم این واژه یک واژه ترکمنی است که امروزه در بین مردم با این نام رواج دارد. این سازه در قدیم الایام از نظر لغتی در زبان فارسی به نام‌های( کلاه فرنگی و تارم) مشهور بوده است. این سازه نوعی سایبان چوبی یا فلزی، با اطراف باز و سقفی گنبدی شکل است که آن را به‌عنوان مکانی دلنشین، برای استراحت، وقت گذارنی، همنشینی، عصرنشینی کنار دوستان و خانواده در گوشه‌ای از فضای باز ویلاها، حیاط منزل، باغ ها و باغچه‌ها، فضای سبز پارک ها، سواحل دریا و جنگل‌ها و… قرار می‌‌دهند. گفتنی است که آلاچیق ها کاربردها و مزایای متعددی دارند از این رو اگر شما نیز راغب هستید که بیشتر با این محصول آشنا شوید با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

آلاچیق ها محصولاتی هستند، که آن ها را در طرح ها و اندازه‌های گوناگون  به منظور مکانی برای استراحت و همنشینی و همچنین محیطی آرامبخش برای ساعاتی مطالعه و تفکر در فضای باز خانه، ویلا، پارک ها ، و… مشاهده می کنیم . راغبان استفاده از آلاچیق باید متریال‌هایی در ساخت این محصول را در نظر داشته باشند و ساخت این محصول را به دست کاردان بسپارند، چرا که این محصول در محیطی باز قرار دارد، پس باید از نظر نوع مصالح سازگار با محیط  به درستی ساخته شود.در این میان بهتر است که با انواع دقیق تر آلاچیق ها که نوع دستی و پرتابل آن هستند آشنا شویم .

آلاچیق پرتابل

معمولا مشکلی که اغلب سایبان‌ ها دارند این است که قابل حمل نیستند. آلاچیق پرتابل سازه ای است که این مشکل را حل کرده است. آلاچیق پرتابل یا قابل حمل، آلاچیقی است که جنسی پارچه ای داشته و به راحتی می‌توان آن را جابه جا کرد و در مکان مورد نظر خود قرار داد. با ما تا انتهای این مقاله همراه شوید تا بیشتر با این نوع آلاچیق آشنا شویم.

مزایای آلاچیق

  • در دسترس بودن

آلاچیق‌های چوبی معمولا کم هزینه و همیشه در دسترس هستند.

  • ظاهر زیبا و مناسب برای نور پردازی

مواد سازنده این سازه به گونه ای است که می‌توان بر روی آن انواع و اقسام نور پردازی را انجام داد و زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرد

  • قابل تجدید

مصالحی که در ساخت آلاچیق مورد استفاده قرار می‌گیرد، قابل بازیافت است و این مورد هم به حفظ محیط زیست و هم به چرخه انرژی کمک می‌کند.

 

قیمت های آلاچیق پرتابل

از دیگر انواع آلاچیق می‌توان به آلاچیق پرتابل اشاره کرد. این نوع آلاچیق که معمولا از جنس پارچه است برای مکان‌هایی که فقط نیاز است که از نور خورشید در امان بود مناسب است. این نوع آلاچیق به دلیل پارچه ای بودن، در مکان‌هایی که وزش باد زیاد خواهد بودمناسب نیست. زیرا وزش باد به راحتی ممکن است که استحکام این نوع آلاچیق را خراب کند. روکش این نوع سایبان اغلب از جنس برزنت است. از مزایای آلاچیق پرتابل می‌توان به وزن کم و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. از این آلاچیق می‌توان در ویلا، حیاط خانه‌ها و یا باغ استفاده کرد.

قیمت این نوع از آلاچیق اصولا به نوع متریال استفاده شده در آن ها و میزان ابعاد مورد نیاز مشتری بستگی دارد البته نگران نباشید حتما احساس سردرگمی میکنید ، تیمم متحصصان ایران سایبان با افتخار و تجربه چندین ساله همراه شماست.

Rate this page