ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان بالکن و تراس

استفاده بهتر از بالکن خانه خود با سایبان بالکن ، با وجود افزایش چشمگیر ساختمان ها ، سایبان تراس یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بهینه از تراس خانه ها می باشد.

خرید سایبان بالکن با کیفیت بالا و گارانتی ۲ ساله با نازل ترین قیمت به همراه تحویل فوری

سایبان-تراس و بالکن

انواع سایبان بالکن

سایبان مغازه , خرید سایبان مغازه , طراحی سایبان مغازه

سایبان بالکن برقی

اگر چه محدودیتی برای استفاده از انواع مختلف سایبان در بالکن وجود ندارد اما بیشتر صاحبان منازل از سایبان برقی در بالکن خانه خود استفاده می‌کنند. این نوع سایبان علاوه بر زیبایی، آسایش و راحتی را نیز برای کاربران آن به ارمغان می‌آورد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که با زاویه‌های تابش مختلف خورشید اندازه باز بودن را تغییر دهید تا بتوانید از منظره بالکن نیز استفاده کنید.

سایبان مغازه , خرید سایبان مغازه , طراحی سایبان مغازه

سایبان بالکن چتری

سایبان چتری در مقایسه با سایر انواع سایبان بالکن قیمت ارزانتری دارد. همچنین این سایبان را می‌توان به راحتی اجزای آن را از هم جدا کرده و در فصولی از سال که به آن نیاز نداریم، آن را جمع کنیم. این سایبان نیز برای تابش‌ های آفتاب با زوایای مختلف مناسب است چرا که می‌توان زاویه چتر سایبان را به دلخواه تغییر داد.

سایبان مغازه , خرید سایبان مغازه , طراحی سایبان مغازه

سایبان تراس شفاف

در سایبان بالکن شفاف از صفحات پلکسی استفاده می‌شود به همین دلیل در صورتی که بخواهیم نورگیری بالکن حفظ شود، از این نوع سایبان استفاده می شود. البته باید به این نکته توجه داشت که اگر در بالکن خود از وسایلی مانند مبل و میز و … استفاده می‌کنید که تابش آفتاب باعث آسیب به آن‌ها می‌شود، بهتر است از مدل‌های دیگری از سایبان بالکن استفاده کنید.

سایبان مغازه , خرید سایبان مغازه , طراحی سایبان مغازه

سایبان بالکن تاشو

این نوع سایبان برای بالکن‌های کوچک مناسب‌ترین نوع سایبان به شمار می‌رود. چرا که در قسمت بالایی تراس نصب شده و می‌توان میزان سایه را تنظیم کرد. کوچکی این نوع سایبان امکان استفاده از آن را در بالکن‌ های بسیار زیادی را فراهم کرده است.

مشاوره رایگان خرید سایبان

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

کاربرد سایبان بالکن و تراس

سایبان بالکن، سازه‌ای مقاوم است که در بالکن نصب می‌شود تا امکان استفاده از فضای بالکن را در روزهای آفتابی فراهم سازد.

علاوه بر این سایبان بالکن در برابر رطوبت باران، برف و تگرگ نیز مقاوم است و فضایی پر از آرامش را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند.

سایبان چیست؟
کاربرد و مزایای استفاده از سایه‌بان

قیمت سایبان بالکن

قیمت سایبان بالکن متغیر بوده و قیمت دقیقی نمی توان ارائه کرد ، چراکه این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد.

قیمت سایبان به عواملی همچون جنس سایبان ، جنس اسکلت بدنه ، ابعاد سایبان بالکن و نوع سایبان بستگی دارد.

برای دریافت قیمت دقیق سایبان تراس مورد نظر خود ، با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط قرار بگیرید.

همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان تراس مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.

سایبان های بالکن از چه جنسی ساخته می شوند؟

جنس سایبان بالکن‌ها معمولا از سه نوع پارچه برزنتی، فلکسی و ترانزیتی است.

پارچه برزنتی

این پارچه از الیاف نخی ضد آب تشکیل شده است و به همین دلیل در مناطقی که میزان بارش باران زیاد است، بهتر است از این جنس پارچه در سایبان بالکن استفاده شود.

پارچه ترانزیتی

این پارچه که فقط به صورت تک رنگ وجود دارد، در برابر بارش برف و باران و همینطور گرمای شدید نیز مقاوم است. پس در هر شرایط آب و هوایی این پارچه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چادر سایبان بالکن است.

پارچه فلکسی

پارچه فلکسی سایبان، مناسب‌ترین پارچه جهت کارهای چاپی است به همین دلیل اگر دوست دارید تا طرح دلخواه خود را بر روی سایبان چاپ کنید، بهتر است از این نوع پارچه در سایبان بالکن استفاده کنید.

همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.

قیمت سایبان

سایبان بالکن طبیعی

چگونگی استفاده از پوشش گیاهی به عنوان سایبان بالکن طبیعی:

استفاده از پوشش گیاهی از رایج‌ترین و ساده‌ترین راه‌های ایجاد سایه به شکل طبیعی است. گیاهان از لحاظ تبخیر آب و همچنین به وجود آوردن برودت و سرما در یک محیط بسیار موثر است. دلیل خنک بودن سطوحی که با گیاهان پوشیده شده هم همین دلیل است که تبخیر و تعریق سطح برگ خود باعث خنکی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت درختان هدایت کردن باد و حتی جلوگیری از وزش باد‌های شدید است. این روش در مناطقی که وزش باد شدیدتر است بسیار موثرتر خواهد بود. برای مثال در مناطق کویری، روستاهای اطراف آن‌ها در معرض بادهای شدیدی قرار دارند، این روش هم مانند یک سد باد را دفع می‌کند و هم شن و ماسه‌هایی که از سمت کویر به سمت‌ خانه‌ها آمدند را دفع و جلوگیری می‌کنند. این روز‌ها کاشت درختان در کویر به یک روش برای ثابت نگه داشتن شن‌ و ماسه‌های روان تبدیل شده است.

۱. کاشت درختان برگ ریز در قسمت جنوبی ساختمان:

درختان برگ ریز نظیر پیچک و مو را عمدتا در بخش جنوبی ساختمان می‌کارند. استفاده از پیچک‌های بالا رونده و گیاهان پوششی در مجاورت ساختمان راهکاری مناسب است تا در فصول گرم با دریافت بخش اعظمی از نور خورشید که به ساختمان می‌تابد برای عمل فتوسنتز مانع از ورود بخش زیادی از نور خورشید به دیواره خارجی ساختمان نیز می‌شود و همچنین با تبخیر و تعریق در سطح برگ‌ها خنکی ایجاد می‌شود. در فصل پاییز و زمستان با ریزش برگ این درختان مانعی در برابر تابش نور خورشید و استفاده از گرما و نور طبیعی در فصول سرد نیستند. در فصول بهار و تابستان با رویش مجدد برگ این درختان می‌توان آن‌ها را به‌عنوان سایبان بالکن طبیعی تلقی کرد، چرا که پوشش برگ آن‌ها مانع از تابش مستقیم خورشید به پنجره‌های جنوبی ساختمان می شود و این مهم ترین اصل در طراحی سایبان بالکن می باشد.

درختان همچنین باعث کاهش گرد و خاک‌‌های اطراف خانه شده و مانند یک فیلتر هوای پاک را به سمت ساختمان راهی می‌کند. در نتیجه‌ی همه‌ی این صحبت‌ها می‌توان گفت که درختان و سایه ‌آن‌ها تاثیر به سزایی در جلوگیری از هدر رفت انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی‌های مختلف خواهد شد. توصیه می‌شود که کاشت درختان از جانب دیوارهای غربی و یا شرقی باشد و سایه‌ها در این سمت‌ها باشد زیرا هم طلوع و هم غروب آفتاب از سمت شرق و غرب هستند و هم وزش بادها در کشور ایران بیشتر از سمت غرب و شرق می‌باشند.

۲. درختان همیشه سبز سایبان طبیعی بالکن:

درختان همیشه سبز و یا سوزنی شکل مانند کاج و سرو که مورد استفاده آن‌ها بیشتر به عنوان هدایت کننده باد‌های سرد در زمستان است، زیرا این درختان در فصل سرما همانند یک عایق باد عمل کرده و در صورت کاشت آن‌ها در کنار هم به شکل انبوه مثل یک سد عمل کرده و با بادهای سرد زمستانی مقابله می‌کند زیرا برگ این درختان به همان شکل که در فصل بهار و تابستان سبز هستند باقی خواهد ماند و برگ آن‌ها خشک نمی‌شود و بریزد. پس توسط این درختان می‌توان ساختمان را از وزش باد‌های زمستانی در امان نگه داشت و در تابستان از آنها به عنوان سایبان بالکن طبیعی استفاده نمود.

در هنگام نصب سایبان های پارچه ای نیازی به ستون های قوی وجود ندارد و تنها از چند میله سبک استفاده می شود ، اما این نوع سایبان ها از نظر استحکام و دوام نسبت به دیگر سایبان ها در درجه پایین تری قرار گرفته اما قیمت ها پایین تر می باشد. 

 
سایبان پارچه ای

برخی از نمونه کارهای سایبان بالکن و تراس

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

نحوه سفارش و خرید سایبان بالکن و تراس

برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 
4.5/5 - (8 امتیاز)