ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان پنجره

افزایش زیبایی نمای خانه با استقاده از سایبان های پنجره ای ایران سایبان، علاوه بر تمامی ویژگی های مثبت زیبایی ،هنگام بارش برف و باران از پنجره های شما محافظت خواهد کرد تا تجربه ای بی نظیر را از ایران سایبان برای شما بسازد.

خرید سایبان پنجره با کیفیت بالا و گارانتی ۲ ساله با نازل ترین قیمت به همراه تحویل فوری 

همراه ایران سایبان تجربه خرید اینترنتی امن و با کیفیت را رقم بزنید ، انتخاب با شماست .

 
نکات مهم در طراحی سایبان پنجره

انواع سایبان

سایبان پنجره‌ای

سایبان پنچره ثابت

سایبان‌های ثابت به‌گونه‌ای هستند که بعد از نصب بر روی پنجره دیگر قابلیت تغییر وضعیت ندارند و همیشه در یک حالت ثابت باقی می‌مانند و جزء متعلقات خانه به حساب خواهند آمد. سایبان ثابت دارای استحکام و دوام بالایی است، از پنجره در برابر آب و باد محافظت می‌کند و برای پنجره‌ها و درب‌ها بسیار مناسب است البته سایبان ثابت نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد.

 
 
سایبان پنجره , طراحی سایبان پنجره , قیمت سایبان پنجره , خرید سایبان پنجره

سایبان پنجره متحرک

اما سایبان متحرک می‌تواند تغییر وضعیت دهد و در زاویه‌های مختلفی قرار بگیرد. سایبان متحرک خود می‌تواند به سایبان برقی و سایبان بازویی تقسیم شود. سایبان برقی به یک موتور الکتریکی مجهز شده است و می‌توان با استفاده از کنترل وضعیت آن را تغییر داد در حالی که سایبان بازویی را فقط باید به صورت دستی تغییر وضعیت داد. سایبان ۱۸۰ درجه برقی یا بازویی می‌تواند مزایای بیشتری نسبت به سایبان ثابت داشته باشد.

 

مشاوره رایگان خرید سایبان

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

چرا سایبان پنجره؟

استفاده از سایبان پنجره یک راهکار مناسب برای حل مشکلات نفوذ آب به داخل پنجره در هنگام بارش برف و باران و نیز تابش نور خورشید است. استفاده از سایبان هزینه‌های کمتری نسبت به پوشش‌های دیگر دارد، نصب آن بسیار راحت و سریع انجام می‌شود و وزن کم و زیبایی بالایی دارد.

 
سایبان پنجره متحرک
قیمت سایبان پنجره

قیمت سایبان پنجره

قیمت سایبان پنجره متغیر بوده و قیمت دقیقی برای آن نمی توان ارائه کرد ، چراکه این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت سایبان پنجره به عواملی همچون جنس سایبان ، جنس اسکلت بدنه ، ابعاد پنجره و … بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط قرار بگیرید.
همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان پنجره را به صورت آنلاین محاسبه کنید.

نکاتی که در طراحی سایبان پنجره باید در نظر گرفت

از سایبان پنجره برای کنترل میزان تابش نور به سطوح نورگذر ساختمان استفاده می شود بنابر این می توان گفت که در تمامی مناطق اقلیمی کشور نیاز به طراحی و ساخت این سازه وجود ندارد.

باید بررسی دقیقی در این رابطه صورت بگیرد تا اوقات گرم در آن مناطق مشخص است این بررسی باید در زوایای مختلف ساختمان و با توجه به تغییر زاویه تابش نور خورشید بررسی گردد تا با توجه به نتایج آن مشخص شود که طراحان باید سایبان افقی بسازند یا عمومی ؟ اگر این بررسی بصورت اصولی و کارشناسی شده صورت بگیرد در تمامی اوقات سال سطح پنچره سایه خواهد بود و سایبان مانع از ورود و تابش نور خورشید به داخل فضا و سبب افزایش دما و ایجاد شرایط نامطلوب می گردد.

در برخی مناطق همانطور که تابش نور خورشید مزاحمت هایی ایجاد می کند، سرما و برودت زیاد هم در فصل سرما ساکنین را دچار دردسر می نماید به همین دلیل باید در این مناطق سایبان هایی با عمق مناسب طراحی گردد که در فصل گرما بطور ۱۰۰ درصدی روی پنجره ایجاد سایه بنماید و در فصول سرد سال امکان ورود تششعات خورشید برای افزایش دما فراهم باشد.

توجه داشته باشید در زمان طراحی سایبان پنجره کاربری ساختمان، سبک نمای ساختمان و مقررات شهرداری منطقه خود حتما مدنظر داشته باشید

سایبان پنجره یا بارانگیر را می توان در ابعاد ۱۵۰، ۱۰۰، ۸۰ جلوآمدگی داشته باشند. مبنای تعیین قیمت آنها بر اساس متر مربع می باشد و به ازای هر متر باید یک پایه در نظر گرفت تا از شکم دادگی و افتادگی ورق ها جلوگیری به عمل آید .

همچنین می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.

سایبان پنجره ثابت

فواید استفاده از سایبان پنجره

✔️ یک سایبان خوب مانع از تابیدن مستقیم نور خورشید به داخل فضای آپارتمان و خانه می شود

✔️ سایبان پنجره توانایی جلوگیری از ریزش باران بر روی شیشه و پنجره را دارد

✔️ در صورتی که طراحی سایبان پنجره به درستی صورت بگیرد فضای سایه ای در جلو پنجره ایجاد می گردد

✔️ از نظر بصری طراحی سایبان پنجره می تواند به زیبایی نمای ساختمان و پنجره ها کمک بسزایی نماید

✔️ ایجاد سایه سبب کاهش هزینه خنک کردن خانه می شود

✔️ سایبان پنجره از آفتاب سوختگی و رنگ پریدگی فرش، مبلمان و … پیشگیری می نماید.

نکات خرید سایبان پنجره

قبل از خرید سایبان به نکات قابل توجهی باید توجه شود که بررسی آن ها می پردازیم :

قیمت و هزینه

از دیگر نکاتی که  باید در هنگام انتخاب و نصب یک سایبان به آن توجه داشته باشید، قیمت و هزینه خرید یک سایبان می باشد. همیشه سعی کنید سایبانی را انتخاب کنید که نسبت به قیمتی که دارد، کیفیت بالایی را داشته باشد تا مجبور نباشید هر بار هزینه زیادی را برای خرید سایبان متحمل شوید.
به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند.

کیفیت

از دیگر مواردی که باید در هنگام انتخاب و نصب سایبان در نظر گرفته شود، نوع و کیفیت سایبان می باشد. شما باید سایبانی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و نم  سایر موارد دیگر مقاوم باشد. اگر می خواهید از سایبانی استفاده کنید که در طول روز ساعت ها در برابر نور خورشید قرار خواهد گرفت، شما باید یک سایبان با کیفیت و مقاوم در برابر نور آفتاب را انتخاب کنید تا در برابر آن کمتر آسیب ببیند.

ابعاد و اندازه

برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید. اینکه می خواهید از آن برای چه مکانی استفاده کنید و سپس با توجه به مکان مورد استفاده ابعاد و اندازه را تعیین و سایبانی را در همان اندازه انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی ظاهری سایبان

بسته به این که می خواهید از سایبان برای چه مکانی استفاده کنید، باید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید از سایبان برای منزل مسکونی استفاده کنید، باید سایبانی را انتخاب کنید که دارای ظاهری زیبا و شیک باشد.

اینفوگرافی خرید سایبان و نکات خرید سایبان

برخی از نمونه کارهای سایبان پنجره

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

نحوه سفارش و خرید انواع سایبان

برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

سایبان های پنجره ای به چهار دسته برقی ، دستی ، ثابت و متحرک تقسیم میشند که همه این دسته ها ب اهرم های برقی یا الکترونیکی به سایبان های پنجره ای متصل بوده و انتخاب را بسته به نوع استفاده شما راحت تر میکنند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.متخصصان ما در این زمینه آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.

با توجه به متغیر بودن اندازه پنجره ای  و محل قرار گیری و مواد مورد استفاده در ساخت این نوع سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم. تیم ایران سایبان در کنار شماست .

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها و هزینه‌های جانبی حمل ، جرثقیل و …، هزینه نصب سایبان‌های پنجره ای  جداگانه محاسبه می‌شود.

اما نگران نباشید تیم ایران سایبان قطعا بهترین قیمت رابرای شما آماده کرده است.
 
4.7/5 - (3 امتیاز)