ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

طراحی دکوراسیون کافی‌شاپ

طراحی دکوراسیون کافی‌شاپ

اکثر صاحبان کافی‌شاپ‌ها به هنگام افتتاح کافی‌شاپ معتقدند؛ اگر بتوانند غذاها ونوشیدنی‌های متنوع و باکیفیت به مشتری‌ها عرضه کنند، در کار خود موفق می‌شوند. در حالی که واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد، طراحی دکوراسیون کافی‌شاپ به اندازه کیفیت و تنوع خدمات، در رونق این کسب‌و‌کار موثر است. به همین دلیل صاحبان کافی‌شاپ‌های بزرگ دنیا، طراحی دکوراسیون کافی‌شاپ را یکی از فاکتورهای مهم؛ برای جذب مشتری‌ها و بازگشت دوباره آنها به کافی‌شاپ می‌دانند.

اگر یکی از طرفداران این حرفه هستید و می‌خواهید صاحب یک کافی‌شاپ بزرگ و شلوغ شوید، باید برای طراحی دکوراسیون کافی‌شاپ ارزش زیادی قائل شوید و با توجه به سبک و اندازه فضای کاری خود از المان‌های مختلف برای طراحی داخلی و محوطه بیرونی کافی‌شاپ استفاده کنید. این مطلب به شما کمک می‌کند، با طراحی کافی‌شاپ ایده‌آل تبدیل به یک کسب‌و‌کار پرطرفدار و محبوب شوید.

طراحی داخلی کافی شاپ

به طور معمول افراد فقط برای خوردن قهوه و یا نوشیدنی مورد علاقه خود به کافی‌شاپ نمی‌روند، بلکه هدف اصلی آنها داشتن لحظاتی خوش و خاطره‌انگیز است. به همین دلیل طراحی داخلی کافی‌شاپ باید به گونه‌ای انجام شود که مورد پسند مشتری‌ها باشد و باعث القای آرامش و نشاط در آنها شود.  

 

دکوراسیون کافی شاپ
دکوراسیون کافی شاپ

نکاتی که باید در طراحی داخلی کافی‌شاپ در نظر بگیرید

اندازه فضای داخلی و سبک طراحی کافی‌شاپ

در هنگام طراحی داخلی کافی‌شاپ به اولین چیزی که باید دقت کرد، اندازه فضای داخلی آن است، چرا که در انتخاب وسایل و چیدمان آنها تاثیر می‌گذارد. بعد از اینکه مکان و ابعاد کافی‌شاپ مشخص شد، نوبت به تعیین نوع سبک آن می‌رسد. سبک مدرن، سبک روستیک، سبک صنعتی و سبک روتینج از سبک‌های رایج کافی‌شاپ محسوب می‌شوند. در هر یک از این سبک‌ها از چیدمان و عناصر خاصی برای طراحی داخلی کافی‌شاپ استفاده می‌کنند.

انتخاب میز و صندلی مناسب کافی‌شاپ

انتخاب صندلی و میز مناسب، المان دیگری است که در طراحی داخلی کافی‌شاپ باید به آن توجه ویژه کرد. زیرا مشتری قرار است برای ساعت‌ها بر روی آن بنشیند. در هنگام انتخاب این المان برای کافی‌شاپ علاوه بر زیبایی و متناسب بودن آن با فضای کاریتان، به میزان راحتی آن نیز دقت داشته باشید.

انتخاب عناصر تزئینی مناسب کافی‌شاپ

انتخاب عناصر تزئینی (گلدان، تابلو، شمع، وسایل دکوری و …) در طراحی داخلی کافی‌شاپ از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مورد با استفاده از ایده‌های خلاقانه و جذاب، فضای داخلی کافی‌شاپ را تبدیل به محیطی زیبا و منحصر‌به‌فرد کنید.

نورپردازی محیط داخلی کافی‌شاپ

نورپردازی محیط داخلی کافی‌شاپ، در ایجاد فضای دلباز و خاطره‌انگیز بسیار موثر است. توجه داشته باشید که نورپردازی کافی‌شاپ به گونه‌ای طراحی شود که روز و شب آن در نظر مشتری جلوه خوبی داشته باشد و باعث ترغیب او به بازگشت دوباره شود. در کافی‌شاپ‌های کوچک از طریق انتخاب نورپردازی روشن و مناسب می‌توان فضا را بزرگ نشان داد. در فضاهای بزرگ، ترکیب رنگ‌های روشن و تیره باعث ایجاد محیطی رویایی و به یادمادنی می‌شود.   

طراحی جذاب دیوار و سقف

در طراحی داخلی کافی‌شاپ، به طراحی دیوارها و سقف آن هم توجه کنید. در طراحی دیوار حتماً نوع سبک کافی‌شاپ و رنگ‌بندی وسایل را در نظر بگیرید و براساس آن تصاویر و نقاشی‌هایی را که باعث ارامش و جذب مشتری می‌شود، انتخاب نمایید. علاوه ‌بر این در انتخاب کاغذدیواری و نوع طراحی دیوارها و سقف، به قابلیت تمیز شدن آنها نیز توجه داشته باشید.

 

طراحی محوطه بیرونی کافی شاپ

برای این‌که مشتری‌ها درباره کافی‌شاپ شما قضاوت خوبی داشته باشند، باید به طراحی محوطه بیرونی کافی‌شاپ بسیار اهمیت دهید. نمای بیرونی کافی‌شاپ به اندازه فضای داخلی کافی‌شاپ در ایجاد حس خوب مشتریان، تاثیر دارد.

در هنگام طراحی محوطه بیرونی کافی‌شاپ برای انتخاب المان‌های آن از قبیل در، پنجره، آجر و دیگر مصالح حتماً به سبک کافی‌شاپ دقت کنید. استفاده از آجرهای رنگی و فانتزی و همچنین طرح‌های چندبعدی می‌تواند کافی‌شاپ شما در نظر مشتری خاص و متفاوت جلوه دهد.

 

سایبان کافی‌شاپ
سایبان کافی‌شاپ

سایبان کافی شاپ

سایبان کافی‌شاپ یکی از موارد ضروری در طراحی محوطه بیرونی تمام کافی‌شاپ‌ها است. در طراحی سایبان کافی‌شاپ سعی کنید از طرح‌های جذاب و چشمگیر استفاده کنید. همچنین به این مورد توجه داشته باشید که جنس، استحکام و طرح سایبان کافی‌شاپ در روزهای گرم تابستان و در روزهای بارانی و سرد زمستان، گزینه‌ای مناسبی برای محافظت از فضای بیرونی محل کارتان باشد.

اگر برای طراحی کافی‌شاپ به دنبال ایده‌های خاص و جذاب هستید، باید به هنگام انتخاب رنگ، تم، نورپردازی، طراحی منو و دیگر عناصر مربوط به طراحی فضای داخلی و بیرونی کافی‌شاپ به سلیقه مشتری‌هایتان اهمیت دهید. برای طراحی کافی‌شاپ دنج و دل‌انگیز می‌توانید از راهنمایی‌های تیم کارشناسی ما بهره‌مند شوید.

 

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.