ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان نیم کره

سایبان نیم کره دارای چه ویژگی هایی است و از این سایبان می توان در چه مکان هایی استفاده کرد؟ سایبان نیم کره به چند دسته تقسیم می شود؟ هر آنچه را که باید در مورد این نوع سایبان بدانید در این مقاله بخوانید تا اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید.

سایبان یک سقف ثابت یا جمع شونده است که به قسمت خارجی دیواره های ساختمان متصل می شود. سایبان ها علاوه بر کاربردی که دارند، به دلیل برخوردار بودن از طراحی منحصر به فرد، نمایی زیبا و هنری را نیز به محیط می بخشند. سایبان ها در مدل ها و نوع های مختلفی تولید و ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های خاص خود می باشند. از جمله سایبان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند سایبان نیم کره است. این سایبان بیشتر برای مکان هایی مانند رستوران ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان نیم کره در حالت کلی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود و هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این نوع سایبان و مشخصات و ویژگی های آن به صورت کامل بیشتر آشنا شوید.

 

خرید سایبان از برترین برند

مشاوره رایگان خرید سایبان

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

انواع سایبان نیم کره

همانطور که اشاره شد سایبان نیم کره به دو دسته سایبان نیم کره ثابت و متحرک تقسیم می شود. سایبان های ثابت نیم کره ای همانطور که از نام آن ها پیدا است ثابت هستند و نمی توان آن ها را باز و بشته کرد. اما سایبان های متحرک به این صورت نیستند بلکه برخلاف مدل های ثابت قابلیت باز و بسته شدن را دارند. سایبان های متحرک خود به دو دسته سایبان دستی نیم کره ای و سایبان برقی نیم کره ای تقسیم می شوند. سایبان دستی نیم کره ای به صورت مکانیکی بوده و باز و بسته کردن آن به کمک یک میل لنگ امکان پذیر است. اما برخلاف سایبان های دستی، سایبان های برقی نیم کره دارای یک موتور دوبلار است که به وسیله یک کنترل یا ریموت برقی می توان آن را در زاویه دلخواه تنظیم یا باز و بسته کرد. از هر دو این سایبان ها بسته به نیاز مشتری در مکان های مختلفی استفاده می شود.

سایبان های برقی نیم دایره ای نسبت به دستی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا این نوع سایبان دارای برتری های نسبت به سایبان های دستی می باشند. از جمله این برتری ها می توان به نصب سریع و آسان، کنترل از راه دور توسط ریموت کنترل، تنوع بالا و طراحی مدرن اشاره کرد. به علاوه سایبان برقی نیم کره در صورت قطع شدن برق می توان آن ها را به صورت دستی نیز تنظیم یا باز و بسته کرد.

 

سایبان چیست؟
کاربرد و مزایای استفاده از سایه‌بان

اهمیت و مزایای سایبان نیم کره

از سایبان نیم کره بیشتر برای جلوگیری از آفتاب به داخل رستوران ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها و … استفاده می شود. این نوع سایبان دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود می باشد که در ادامه شما را با برخی از آن ها آشنا خواهیم ساخت.

  • پوشش دهی مناسب، از سایبان نیم کره ای معمولا برای قسمت های آفتاب گیر رستوران ها، کافی شاپ ها، مغازه ها و سوپر مارکت ها که در معرض تابش شدید نور آفتاب قرار دارند استفاده می شود. با نصب این سایبان قسمت های نورگیر این مکان ها به صورت کامل پوشش داده می شود.
  • سایبان نیم کره ای دارای تنوع و رنگ های مختلفی است به صورتی که جلوه زیبایی را به محیط خواهد بخشید و شما می توانید بسته به سلیقه خود هر رنگی را سفارش دهید.
  • مقاومت بالا در برابر آب و تابش مستقیم نور آفتاب به صورتی که می توان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد.
  • طراحی و ساخت خلاقانه و مدرن
  • دارای قیمت مناسب

قیمت سایبان نیم کره

قیمت خرید و اجرای سایبان نیم کره ای بسته به نوع آن متفاوت است. سایبان ها برقی نیم کره نسبت به نوع دستی آن از قیمت بالاتری برخوددار است اما در حالت کلی این نوع سایبان نسبت به سایر نوع های دیگر دارای قیمت مناسب هستند. اما قیمت و هزینه خرید سایبان نیم کره ای به فاکتورهایی وابسته است. از جمله این فاکتورهای می توان به نوع پارچه مورد استفاده، کیفت، رنگ آن، مکان نصب سایبان و سایر موارد دیگر اشاره کرد. در هنگام خرید سایبان نیم کره حتما به این فاکتورها دقت نمایید و سپس آن را خریداری کنید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

در این مقاله به معرفی سایبان نیم کره و انواع آن پرداختیم و اطلاعات کلی را در خصوص این نوع سایبان در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم که این مقاله نیز مورد توجه و تایید شما قرار گرفته باشد و هر آنچه را که باید در مورد سایبان نیم کره بدانید کسب کرده باشید.

قیمت سایبان

نکات خرید سایبان نیم کره

قبل از خرید سایبان به نکات قابل توجهی باید توجه شود که بررسی آن ها می پردازیم :

قیمت و هزینه

از دیگر نکاتی که  باید در هنگام انتخاب و نصب یک سایبان به آن توجه داشته باشید، قیمت و هزینه خرید یک سایبان می باشد. همیشه سعی کنید سایبانی را انتخاب کنید که نسبت به قیمتی که دارد، کیفیت بالایی را داشته باشد تا مجبور نباشید هر بار هزینه زیادی را برای خرید سایبان متحمل شوید.
به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است برای نصب یک سایبان از افراد متخصص و مجرب استفاده کنید تا سایبان شما را به بهترین شکل در محل مورد نظر شما نصب کنند.

کیفیت

از دیگر مواردی که باید در هنگام انتخاب و نصب سایبان در نظر گرفته شود، نوع و کیفیت سایبان می باشد. شما باید سایبانی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و نم  سایر موارد دیگر مقاوم باشد. اگر می خواهید از سایبانی استفاده کنید که در طول روز ساعت ها در برابر نور خورشید قرار خواهد گرفت، شما باید یک سایبان با کیفیت و مقاوم در برابر نور آفتاب را انتخاب کنید تا در برابر آن کمتر آسیب ببیند.

ابعاد و اندازه

برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید. اینکه می خواهید از آن برای چه مکانی استفاده کنید و سپس با توجه به مکان مورد استفاده ابعاد و اندازه را تعیین و سایبانی را در همان اندازه انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی ظاهری سایبان

بسته به این که می خواهید از سایبان برای چه مکانی استفاده کنید، باید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید از سایبان برای منزل مسکونی استفاده کنید، باید سایبانی را انتخاب کنید که دارای ظاهری زیبا و شیک باشد.

اینفوگرافی خرید سایبان و نکات خرید سایبان

برخی از نمونه کارهای سایبان نیم کره

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

نحوه سفارش و خرید

برای سفارش سایبان مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 
Rate this page