ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان تبلیغاتی

کاربرد سایبان فقط برای ایجاد سایه یا سرپناه هنگام بارندگی نیست بلکه شما می‌توانید از سایبان برای اهداف تبلیغاتی و تجاری نیز استفاده کنید. سایبان تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین انواع سایبان است که کاربرد آن برای برندسازی و نمایش هویت برندتان در محیط کسب‌وکارتان است که از تاثیر بسیار بالایی بر زیبایی و جلوه کسب‌وکارتان می‌شود.

تاثیر سایبان تبلیغاتی بر برندسازی کسب و کار

مشاوره رایگان خرید سایبان

برای انتخابی بهتر ، از مشاوره رایگان متخصصان شرکت ایران سایبان استفاده کنید. برای اینکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تلفن‌های تماس

راهنمای سفارشی سازی رنگ سایبان تبلیغاتی

هر چه ظاهر سایبان تبلیغاتی شما مدرن‌تر باشد، جلب توجه بیشتری کرده و مشتریان بیشتری را جذب می‌کند.

رنگ سایبان:

رنگ‌ها بیان‌گر نوع کسب و کار و حرفۀ شما است. در ادامه معنی چند رنگ را برایتان شرح می‌دهیم:

آبی:

رنگی خنثی که نماد آرامش است. این رنگ کاهندۀ اشتها است و برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها پیشنهاد نمی‌شود.

صورتی:

رنگ صورتی نماد احساسات و مهربانی است و در بین بانوان بسیار محبوب است و معمولا محصولات آرایشی و بهداشتی با این رنگ شناخته می‌شوند.

بنفش:

نماد شکوه و لوکس بودن است.

قرمز:

رنگی سرشار از انرژی، هیجان و قدرت است. قرمز محبوب‌ترین رنگ در زمینۀ بازاریابی است. یکی دیگر از ویژگی های این رنگ قدرت افزایش اشتهاست به همین دلیل بیشتر برای رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و به طور کلی مغازه هایی که مواد خوراکی می‌فروشند مناسب است.

سبز:

این رنگ نماد آرامش و سلامت و طبیعت است و می‌تواند در رستوران‌های روف گاردن بسیار جذاب به نظر بیاید.

نارنجی:

نشانگر انرژی و شادابی است و مناسب فروشگاه‌هایی است که با لوازم کودکانه سروکار دارند.

قطعا قبل از انتخاب اِلِمان‌های دکوراسیون مغازه و فروشگاه‌تان، کسب و کار خود را با روانشناسی رنگ تطبیق می‌دهید تا مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید اما باید به این نکته هم دقت کنید که سایبان نیز جزئی از دکوراسیون خارجی فروشگاه شماست.

نورپردازی سایبان تبلیغاتی

بهترین زمان رفت و آمد مشتری برای اکثر کسب و کارها شب است و سایبان‌ها در شب بلااستفاده اند، اما شما با ترفند نور پردازی می‌توانید سایبان را به یک عامل جذب مشتری تبدیل کنید. با استفاده از لامپ‌های هالوژنی در رنگ های مختلف  یا LEDهای نواری نمایی خاص به فروشگاه خود دهید. این نورپردازی باعث تمایز فروشگاه شما و جذب مشتریان بیشتر می‌شود.

نکاتی که باید در سایبان تبلیغاتی رعایت شود:

همانطور که در مقالۀ سایبان مغازه گفتیم، سایبان تبلیغاتی یک تبلیغ نسبتا دائمی برای برندتان، بدون نیاز به پرداخت عوارض به شهرداری است، اما برای اینکه مخاطب در نگاه اول بتواند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند رعایت نکات گرافیکی که در ادامه شرح می‌دهیم الزامی است:

استفاده از فونت مناسب:

به جای بزرگ کردن سایز یک فونت ناخوانا و فانتزی بهتر است از یک فونت جذاب، خوانا و بولد استفاده کنید.

طرح ساده:

اگر مایل به چاپ طرح روی سایبان هستید حتما از طرح‌های ساده و جذاب از لحاظ بصری استفاده کنید. طرح باید به گونه ای باشد که مخاطب در نگاه اول بتواند تمام اجزا را در ذهنش تفکیک کند و متوجه منظورتان شود، شلوغ و رنگارنگ بودن طرح او را از دقت به جزییات منصرف می‌کند.

تعداد کلمات:

فضای بزرگ سایبان ممکن است شما را وسوسه کند که هرچه دوس دارید در مورد برند شما بدانند را روی آن چاپ کنید، اما این روش غلط است چرا که میانگین تعداد کلماتی که یک شخص از روی سایبان تبلیغاتی یا سایر تبلغات محیطی می‌خواند بین ۵ تا ۷ کلمه است. بهتر است که شعار خود را مفهومی و کوتاه انتخاب کنید.

سایبان تبلیغاتی یکی از مناسب ترین روش در تبلیغات محیطی

چاپ سایبان مغازه یکی از راه‌های مناسب برای افزایش آگاهی از برند است چرا که این سایبان‌های تبلیغاتی در اولین برخورد مشتریان با محیط کاری شما هستند. علاوه بر این در صورتی که شما به تولید محصول خاصی می‌پردازید می‌توانید سایبان مغازه با طرح و لوگوی برند خود چاپ کنید و آن را در اختیار فروشندگان محصولات خود قرار دهید. در این صورت هزینه تبلیغات شما تنها محدود به هزینه چاپ سایبان می‌شود و دیگر نیازی نیست تا مالیات‌های تبلیغاتی و هزینه اجاره تبلیغات محیطی را بپردازید.

اینفوگرافی مزایای استفاده از سایبان تبلیغاتی

مزایای استفاده از سایبان تبلیغاتی

۱- زمان اثرگذاری بالا بر مخاطبان: این روزها کمتر شهری را می توان یافت که یا مشکل ترافیک نداشته باشد البته این نکته و … تبلیغات محیطی یک مزیت مهم به شمار می رود چرا که مدت زمان بیشتری با مخاطبان تعامل ایجاد می شود.

۲- غیر قابل حذف : تبلیغات اینترنتی را می توان نادیده گرفت؛ تبلیغات روزنامه و مجلات را نیز راحت از بین برد اما هیچ راهی برای از بین بردن تبلیغات محیطی وجود ندارد و افراد مجبور هستند به آن توجه کنند.

۳- ارسال سریع پیام : شما می توانید در مدت زمان کوتاهی پیام خود را به مخاطبانخود منتقل دهید.

۴- هزینه معقول: اگر هزینه تبلیغات را بر تعداد مخاطبان آن تقسیم کنیم، هزینه تاثیر به ازای یک نفر محاسبه خواهد شد. این رقم در مقایسه با هزینه های فراوان تبلیغات رادیو و تلویزیون بسیار ناچیز است.

۵-هویت سازی برند : شما با استفاده از تبلیغات محیطی در بازه های زمانی و مکانی متفاوت می توانید مخاطبان خود را بارها و بارها درگیر کنید و با اینکار تصویری که از برند خود در نظر دارید را به آنها القا کنید.

تاثیر سایبان تبلیغاتی بر برندسازی کسب و کار

ابتدا به تعریف کلمه برندسازی بپردازیم.

برند سازی : برندسازی و یا استراتژی نام تجاری، به فرآیند معنی بخشیدن به یک اسم است. برند سازی مجموعه ای از فعالیت ها است که به نام تجاری هویت می دهد و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقبایش متمایز می کند. برندسازی شامل مباحث مختلفی است که می توان به انتخاب نام مناسب، انتخاب لوگو، انتخاب رنگ، ایجاد طبقه بندی و تبلیغات اشاره کرد.

ارتباط سایبان تبلیغاتی و برندسازی کسب‌وکار

هر سایبان اجزای مختلفی دارد که اجزای آن را می توان به دو قسمت یراق آلات و پارچه سایبان تقسیم کرد.

هر سایبان متناسب به مکانی که قرار است از آن استفاده شود می تواند نوع خاصی از پارچه سایبان را داشته باشد. خیلی از افراد هستند که تلاش می کنند تا برند خود را با تبلیغات بر ذهن مردم جا بیاندازند ولی هزینه های زیاد مالیات، شهرداری، تبلیغات در تلویزیون و مطبوعات همیشه به عنوان سد بزرگی برای این دسته از افراد است.

یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغات استفاده از سایبان به عنوان وسیله تبلیغاتی است. سایبان، برای مغازه دار ها یک نیاز مبرم به حساب می آید و هر مغازه داری نیاز دارد تا با چاپ لوگو و اسم برند خود بر روی سایبان مغازه اش برند خود را برای همیشه تبلیغ کند.

 

جمع بندی موضوعات حول محور سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی از آن جایی که به طور متداوم در دیدرس مشتری قرار دارد، روشی بسیار مناسب برای برندسازی محسوب می شود. به همین دلیل اجرای اصولی این نوع تبلیغ می تواند تاثیر بسزایی در در برندسازی نام تجاری شما داشته باشد.

همانطور که گفته شد این نوع تبلیغ به دلیل اینکه همواره در دید مردم قرار دارد علاوه بر تحت تاثیر قرار دادن حافظه تصویری، باعث می شود که نام تجاری شما هیچگاه از یاد مردم نرود.

از دیگر مزایای این نوع تبلیغات نیز می توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد و می توان حتی در شلوغ ترین نقطه شهر این تبلیغ را با همان هزینه سایبان و چاپ انجام داد.

برخی از نمونه کارهای سایبان تبلیغاتی و محیطی

سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران
سایبان پارکینگ ماشین
نمونه سایبان حیاط
نمونه سایبان رستوران

نحوه سفارش و خرید انواع سایبان

برای سفارش سایبان تبلیغاتی مد نظر خود ، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اما ممکن است در انتخاب سایبان مد نظر خود به مشکل بخورید و ندانید کدام سایبان مناسب شما است!! برای همین ، شرکت ایران سایبان مشاوره رایگان خود را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که می توانید با تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل ، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند.

چرا ایران سایبان؟

شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

 

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

بله ، تمامی محصولات ایران سایبان از ۲ سال گارانتی بهره می برند.

با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

با توجه به متغیر بودن اندازه و مواد مورد استفاده در ساخت سایبان ها ، مدت زمان ساخت به طور متوسط بین ۲ الی ۷ روز زمان می برد. با این وجود به شما قول می دهیم که در کمترین زمان ممکن ، سفارش شما را آماده و ارسال نماییم.

 
 

با توجه به سنگین بودن پروسه نصب سایبان ها ، هزینه نصب جداگانه حساب می شود.

 
5/5 - (1 امتیاز)