ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

چقدر راجع به کافه‌های سیار می‌دانید؟

چقدر راجع به کافه‌های سیار می‌دانید؟

این روزها با رونق بازار کافه‌های سیار (Mobile Cafe) یا به اصطلاح ون‌کافه‌ها و ازدیاد آن‌ها به خصوص در کلان شهری مانند تهران حتما یک بار با آن‌ها مواجه شدید یا حتی یک فنجان قهوه از آن‌ها خریدید. اتومبیل‌هایی که با سلایق شخصی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، شاد و زیبا چهره‌ی جدیدی به شهر داده‌اند.

تاریخچه کافه‌های سیار:

قدمت کافه‌های سیار به بیش از ۸۰ سال پیش در آمریکا برمیگردد، اما امروزه در بیشتر کشور‌های جهان رواج پیدا کرده است که ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. سالیان پیش در کشور ما ترجیح مردم به نوشیدن قهوه و چای در قهوه‌خانه‌ها بود اما این روزها با رشد کافه‌های سیار و تغییر در سبک زندگی افراد تمایلات مردم هم در حال تغییر است و روز به روز مشتریان و علاقه‌مندان به این شکل کافه‌ها در حال افزایش است.

یکی از اولین و قدیمی‌ترین کافه‌های سیار در ایران کافه وِی (Way Cafe) است که توسط یک زوج جوان خوش ذوق چند سالی است که راه اندازی شده و در این زمینه فعالیت دارند و با یک فولکس آبی رنگ، طعم خاص قهوه، کوکی و شیرینی‌های خانگی به کوچه پس کوچه‌های شهر رنگ و بوی تازه‌ای بخشیدند.

ناگفته نماند که شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز در رونق این صنف نقش به سزایی داشتند و در مکان‌یابی و جذب مشتری به کمک آن‌ها آمده‌اند. پس تکنولوژی و طراحی و گرافیک همه دست به دست هم داده‌اند تا امروزه جوانان این کشور بتوانند در حد توان کارآفرینی کرده و به خود متکی شوند.

این روش کسب و کار این روزها طرفداران زیادی در ایران به خصوص در میان جوانان پیدا کرده است و استقبال مردم هم از آن‌ها (به نظر من) خوب بوده است که یکی از دلایل آن کمبود زمان و محدودیت‌های دیگر برای افراد است که در دسترس بودن این کافه‌های سیار راه حل خوبی برای این  موضوع بوده است.

 

 

سایبان مناسب برای ون‌کافه یا کافه‌های سیار:

اما این کافه‌ها ملزوماتی مانند سایبان دارند زیرا تابش مستقیم نور خورشید به مواد خوراکی و حتی لوازم و وسایل چوبی و الکتریکی باعث فساد و کاهش عمر آن‌ها نیز می‌شود. البته که یک فنجان قهوه در هوای بارانی هم می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد، پس چه بهتر که از زیر یک سایبان از باران و قهوه لذت ببرید.

سایبان‌های بازویی برقی یا دستی از مناسب‌ترین شکل‌های سایبان برای این کافه‌ها هستند. البته نباید سایبان‌های چتری را نیز فراموش کنیم.

سایبان بازویی (سایبان برقی یا دستی):

نصب سایبان بازویی روی بدنه خودرو هم به دلیل ظاهری زیبا و ساده و هم مقابله با نور مستقیم خورشید، برف و باران می‌تواند گزینه مناسبی برای سایبان کافه‌های سیار باشد. این سایبان هم می‌تواند برقی باشد و با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته شود و هم می‌تواند به صورت دستی و به وسیله یک اهرم باز و بسته شود.

سایبان چتری:

از دیگر سایبان‌های مناسب برای کافه‌های سیار، سایبان‌های چتری است. از مزیت این سایبان‌ها قابل حمل بودن آن‌هاست، پس به راحتی می‌توان از آن در فضاهای باز استفاده نمود. کافه‌های سیار می‌توانند با تهیه چند میز و صندلی کم جا و کوچک و تعدادی سایبان چتری، طرح و رنگ خاصی به فضای کاری خود بدهند.

پس اگر شما هم صاحب یکی از این کافه‌های سیار هستید و به منظور زیبایی و محافظت در برابر نور خورشید و باران به دنبال یکی از این سایبان‌ها هستید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این امر یاری کنند.


09121028815

09123057936

Rate this post

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.