ایران سایبان لوگو
تماس با ما

021-22871810

ایمیل

info@iransayban.com

ساعت کاری

8 تا 18

سایبان : سایه بان، انواع، قیمت و خرید آن

سایبان، خرید انواع مختلف سایه بان با کیفیت بالا و گارانتی ۲ ساله با نازل ترین قیمت به همراه تحویل فوری.

ایران سایبان، تولید کننده انواع سایبان در شکل ها و ابعاد با قیمت های رقابتی.

سایبان

سایبان همانطور که از نام آن مشخص می باشد یک پوشش بیرونی برای کاربرد های مختلف می باشد که با توجه به کارایی‌های مختلف آن‌، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

سایبان چیست؟

سایه بان سازه ای است که در برابر اشعه مضر خورشید، گرد و غبار، باد، باران، تگرگ و برف و حتی بارش اجسام و ذرات خارجی از مکان ها و اشیاء مختلف شما حفاظت می کند. به عنوان یک سازه بسیار ضروری برای محافظت از خودرو، مکان های عمومی مانند فروشگاه ها، کافه، رستوران ها و دیگر مکان ها عمل می کند. دو نوع مکانیکی و سایبان برقی مرسوم است، اولی با نیروی دست و دومی با نیروی موتور الکتریکی کار می کند.

کاربردهای سایه بان

کاربردهای سایبان‌ بسیار گسترده است. آنها می توانند محدوده سقف شما را گسترش دهند و ساختمان شما را در مقابل شرایط آب و هوایی محافظت کنند و سایه و سرپناهی در برابر عوامل محیطی فراهم کنند. همچنین ظاهر و ساختار کلی سازه شما را بهبود می بخشند. سایه بان‌های جمع شونده را هر زمان که باد یا باران تهدیدی برای محافظت از مبلمان، پنجره‌ها و درهای محوطه باز شما ایجاد کند، می توان استفاده کرد.

به عنوان برخی از کاربردهای مهم سایبان‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای باز رستوران

استخرهای روباز

سقف پارکینگ

پنجره

درب ورودی

تراس و بالکن

و بسیاری موارد دیگر

مزایای سایبان

مزایا و فواید سایه بان عبارتند از:

1. کاهش دما و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی: سایه بان‌ها به طور مستقیم می‌توانند دمای داخل ساختمان و هزینه های انرژی را کاهش دهند. آنها می‌توانند از ورود اشعه خورشید از طریق پنجره‌ها جلوگیری کنند و در سالم ماندن و عمر طولانی مبلمان فضای باز و کفپوش های شما کمک زیادی کنند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه را برای شما در پی خواهد داشت.

2. کاهش هزینه قبض انرژی: پنجره‌های بدون سایبان ممکن است هزینه قبض انرژی را افزایش دهند. نصب سایبان می‌تواند منجر به کاهش تا 50٪ مصرف انرژی در آب و هوای گرم و تا 25٪ در آب و هوای معتدل شود.

3. بهبود ظاهر و زیبایی: سایه بان‌ها می‌توانند به ظاهر ساختمان شما زیبایی و چندان بیفزایند. آنها می‌توانند درب ورودی را تزئین کنند و فضای خارجی را جذاب‌تر نمایش دهند.

4. حفاظت در برابر آسیب آب: سایبان‌ها می‌توانند درها، پنجره‌ها و چارچوب‌های ساختمان را در برابر آب و باران حفاظت کنند. آنها می‌توانند از نشت آب جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به ساختمان جلوگیری کنند.

از دیگر مزایای داشتن یک سایه بان می توان به:

  • محافظت در برابر باد و باران و طوفان
  • اندازه و فضای مناسب و میزان پوشش لازم
  • پوشش سقف باکیفیت و بادوام
  • مدل و رنگ مناسب
  • محافظت در برابر اشعه مضر خورشید
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین

اشاره کرد.

انواع سایبان / سایه بان

سایه بان برقی
سایبان برقی

یکی از سایبان هایی که در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده است و دلیل اصلی آن راحتی این نوع سایه بان می باشد. سایبان برقی در دو نوع با کلید و ریموت ساخته می شود 

سایه بان ماشین
سایبان ماشین

سایه بان ماشین یک وسیله بسیار کاربردی است که محافظ رنگ خودرو شما در برابر نور آفتاب می باشد. سایبان ماشین یا سقف پارکینگ مدل های مختلف در سازه ها و پارچه های مختلف دارد.

سایه بان بازویی
سایبان بازویی

این سایه بان اگر توسط افراد متخصص نصب شود، بیشترین رضایت را در پی خواهد داشت. در دو نوع بقی و دستی هم قابل سفارش است. کاربردهای ان هم بسیار زیاد می باشد.

سایه بان چتری
سایبان چتری

سایبان چتری یک نوع سایبان قابل حمل است که می‌توان در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فضاهای باز دیگر استفاده کرد. همچنین، این سایبان را می‌توان در استخرهای شخصی، روف گاردن‌ها، حیاط منزل و برای ماشین‌ها نیز استفاده کرد. 

سایه بان آکاردئونی
سایبان آکاردئونی

سایه بان آکاردئونی که یک سایه بان چندمنظوره است بیشترین کاربرد را به عنوان سایبان خودرو دارد. ورودی تالارها، باغ ها، ورودی استادیوم و هتل ها از کاربردهای دیگر آن است. 

سایه بان فول باکس
سایبان فول باکس

سایه بان فول باکس یک نوع سایبان بازویی است که در زمان جمع شدن، درون یک باکس قرار می‌گیرد که امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است و تقریبا هر فروشگاهی از آن استفاده می کند. 

سایه بان استخر
سایبان استخر

بهترین کاربرد سایه بان استخر جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید در زمان شنا کردن در تابستان می باشد. که در انواع مختلف متحرک و ثابت ساخته می شود. 

سایه بان پنجره
سایبان پنجره / بارانگیر

سایه بان پنجره یک راهکار مناسب برای حل مشکلاتی مثل نفوذ آب در زمان بارندگی و تابش نورخورشید به داخل می باشد. هزینه کمتری دارد استفاده از سایبان با هزینه کمتر و نصب آسانی هم دارد. نام دیگر ان هم بارانگیر می باشد. 

خرید سایبان / سایه بان

برای خرید سایبان با کیفیت و مناسب برای هر مکان و کاربری خاص، لازم است به نکات زیر توجه کنید:

1. تعیین کاربری مورد نظر: در ابتدا باید مشخص شود که خرید سایه بان برای چه منظوری استفاده خواهد شد. آیا برای پارک خودرو، نشیمن حیاط، تراس، پشت بام، مغازه یا استفاده‌ی دیگری است؟

2. عملکرد مورد نیاز: بر اساس کاربری مورد نظر، باید عملکرد مورد نیاز از خرید سایبان را مشخص کنید. آیا برای جلوگیری از ورود آب باران، تابش نور آفتاب، سایه اندازی خودرو یا محافظت از حیاط و تراس استفاده خواهد شد؟

3. مشخصات فنی: با توجه به عملکرد مورد نیاز، باید مشخصات فنی سایبان را تعیین کنید. این شامل ابعاد، جنس، طراحی، رنگ، نصب و سایر جزئیات فنی است. برای مثال، خرید سایه بان برای جلوگیری از تابش نور آفتاب می‌تواند از جنس مقاوم در برابر حرارت و با طراحی مناسب استفاده شود.

4. زیبایی و طراحی: همچنین، در نظر داشته باشید که سایبان می‌تواند به زیبایی محیط اضافه کند. بنابراین، طراحی و رنگ سایبان را متناسب با ظاهر ساختمان و مکان مورد نظر انتخاب کنید.

5. نصب و نگهداری: همچنین، در نظر داشته باشید که بعد از خرید سایبان، به روش صحیحی نصب شود و در صورت نیاز قابلیت تعمیر و نگهداری را داشته باشد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که نصب سایبان به توسط کارشناسان ماهر انجام شود و نگهداری منظم را انجام دهید.

با رعایت این نکات، می‌توانید خرید سایبان با کیفیت و مناسب بازدهی را برای محل مورد نظر خود داشته باشید.

 

سایه بان مناسب برای هر محیط

سایبان حیاط
سایبان مناسب برای حیاط

شما می توانید از سایه بان های برقی، بازویی و سایبان چتری برای حیاط استفاده کنید. سایبان ثابت با پوشش پلی کربنات مناسب برای حیاط و تراس می باشد.

سایبان مناسب برای استخر
سایبان مناسب برای استخر

از سایه بان ثابت چتری، سایبان بازویی هم می توان به عنوان سایه بان استخر استفاده کرد ولی اگر قصد دارید هزینه بیشتری کنید سقف متحرک استخر  با کاربردهای زیادی که دارد بهترین گزینه است.

سایبان مناسب برای ماشین
سایه بان مناسب برای ماشین

شما از همه سایه بان ها به عنوان سایبان ماشین می توانید استفاده کنید و محدودیتی برای این مورد وجود ندارد ولی اگر به عنوان سقف پارکینگ می خواهید بهتر است از سایبان ثابت و یا سقف های متحرک برقی استفاده کنید.

سایبان مناسب برای مغازه
سایه بان مغازه

سایه بان بازویی و سایه بان فول باکس بیشترین کاربرد را برای سایبان مغازه دارد و یکی از مزایای این سایبان ها امکان چاپ تبلیغات می باشد. شما می توانید رد دو نوع برقی و دستی سفارش دهید که هزینه برقی بیشتر می باشد. 

سایبان مناسب برای گلخانه
سایه بان مناسب برای گلخانه

سایبان گلخانه باید دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد و به همین دلیل باید مناسب با شرایط شما از پوشش مناسب استفاده شود. شما می توانید باتوجه به بودجه خود از نوع برقی یا دستی را استفاده کنید. سایبان ثابت گلخانه هم قابل سفارش می باشد.

سایبان مناسب برای روف گاردن
سایه بان مناسب برای روف گاردن

انتخاب سایبان روف گاردن بیشتر به بودجه و نیازهای شما بستگی دارد زیرا همه انواع سایبان قابل اجرا در روف گاردن می باشد. شما می توانید از سایه بان برقی، بازویی، سایبان دو طرفه و سایبان های آلاچیق برای روف گاردن خود استفاده کنید.

سایبان مناسب برای باربیکیو
سایه بان مناسب برای باربیکیو

شما برای باربیکیو خود می توانید از آلاچیق هایی که قابل جابه جایی هستند استفاده کنید. در انتخاب جنس سازه سایبان باربیکیو باید دقت کنید.  استفاده از سایبان پنجره یا بارانگیر هم می تواند برای سایه بان باربیکیو مناسب باشد.

سایبان مناسب برای بالکن
سایه بان مناسب برای بالکن

سایبان بازویی بیشترین کاربرد را در سایبان بالکن و تراس دارد که بهتر است از نوع برقی یا ریموت دار آن استفاده کنید. از سایبان پنجره هم میتوان استفاده کرد. استفاده از شیشه متحرک گیوتینی هم این روزها برای پوشش بالکن و تراس رایج شده است.

قیمت انواع سایبان

از آن‌جا که به احتمال زیاد به دنبال اطلاع از قیمت سایه بان در تهران و کرج هستید قبل از ادامه توضیحات بیشتر سعی داریم که در مورد قیمت سایبان اطلاعاتی را ارائه دهیم.

قیمت از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب مخاطبان می باشد.

قیمت نهایی به عوامل مختلفی همچون جنس، نوع، ابعاد و …. بستگی دارد ، به همین دلیل نمی‌توان به طور دقیق قیمت ثابتی را برای بیان کرد اما این را می توان گفت که با توجه به کیفیت بالا محصولات شرکت ایران سایبان، سعی بر آن داریم تا قیمتی منصفانه و معقولانه برای شما عزیزان تعیین کنیم.

بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق سایبان مورد نظرتان با مشاورین فروش و کارشناسان شرکت ایران سایبان تماس بگیرید.

همچنین بخشی در سایت ایران سایبان موجود است که می توانید قیمت تقریبی سایبان مد نظر خود را آنلاین محاسبه کنید.

سایبان ارزان قیمت

وقتی صحبت از خرید به میان می‌آید خرید سایبان ارزان نیز جمله‌ای است که بیشتر جلب توجه می‌کند.

درست است که خرید سایه بان ارزان و اقتصادی در ایران سایه بان موجود است. ماهم دربین محصولاتمان سرویس‌های ارزان قیمتی داریم اما با این حال بهتر است به دو نکته توجه کنیم.

سایه ساز وسیله‌ای است که بیشتر جنبه محافظتی و زیبایی دارد. یا برای زیبایی محیط خود به خرید آن رو می‌آوریم یا برای درامان ماندن خود از باران، آفتاب و شرایط محیطی . بنابراین اگر کمی بلند مدت تر نگاه کنیم خرید و تهیه سایه بان با کیفیت و کارآمد برای محیط خود به مراتب در نهایت ارزان تر بوده و ما را از هزینه‌هایی که جهت جبران خسارت صرف می‌شوند در امان نگه میدارد.

دومین نکته سایبان محصولی نیست که بخواهیم صرفا برای تغییر سال و مدل آن را عوض کنیم . بنابر این گاها از نظر خودمان برای کمی صرفه جویی در خرید همچنین محصولی مایل به پرداخت هزینه‌های پایین می‌شویم که در بلند مدت به جهت تعمیر و سرویس بیش از حد این سایبان‌ها هزینه‌های جانبی زیادی را متحمل می‌شویم.

نکته اصلی این است که در خرید خود دقت کنیم. از برندی معتبر خرید خود را انجام دهیم و با هزینه‌ای معقول و بصرفه به تهیه این محصول بپردازیم.

آیا رنگ پارچه سایبان به مرور زمان خواهد رفت؟

در حالی که برخی از پارچه‌های سایه بان در برابر رنگ و رو رفتگی مقاوم‌تر هستند، اما به هر حال هر جنس پارچه‌ای در برابر تابش آفتاب دچار محو شدگی می‌شود. البته این دلیل به تنهایی برای استفاده از سایه بان کافی است چون در صورتی که از سایبان استفاده نکنید، اتفاقی که برای پارچه سایبان رخ می‌دهد، برای لوازم خانه شما رخ خواهد داد.

 

با ما تماس بگیرید

آدرس

اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، نبش خیابان واحدی (هفتم)، پلاک ٣١٣، طبقه سوم، واحد ٨

ایمیل

info@iransayban.ir

 

5/5 - (17 امتیاز)